Spring naar bijdragen

Video en audio Radio 192 reünie


Mediapages

Aanbevolen berichten

Please login or register to see this link. Op 4 juli 2001 begonnen de uitzendingen van Radio 192 via de kabel en AM 1332. Precies 20 jaar later kwamen een groot aantal voormalig medewerkers bij elkaar voor de Radio 192 reünie. Met een live radio uitzending vanuit de Media Foyer in Hilversum. Te horen via 192 Radio, Dudok Radio en Extra AM 1332. Alex van den Hoek maakte een mooie video van de reünie. Met o.a. Ad en Marcel Bouman, Tineke, Michael Bakker, Ben Cramer, Bruno de Vos, Ferry Eden en Marc van Amstel. Ook de volledige radio uitzending staat nu online.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wie is de persoon die Michael interviewt (en met een wat ongemakkelijke stilte gaat hij verder met Ferry Eden) 13:04 en verder?  Ook bij dankwoord noemt Michael zijn naam niet (en wel Ferry). Apart, lijkt erop dat hij niet (meer) weet wat zijn naam is.  Grts Eric

bewerkt door Eric
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah natuurlijk. Dank je wel Juul. Zou 'm niet zo snel herkend hebben, maar zijn stem nu wel. Ik heb het beeld nog voor me van een krullenkop met baardje. Beetje zoals nu Marcel Veenendaal, de lead zanger van Direct (ja, de kids houden me op de hoogte 🙂 ). Marc maakte op RNI altijd leuke programma's dat kan ik me nog goed voor de geest halen. Daarna ben ik 'm nooit meer tegengekomen op de radio, Grts Eric

bewerkt door Eric
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Eric:

 Daarna ben ik 'm nooit meer tegengekomen op de radio, Grts Eric

Marc is jarenlang te beluisteren geweest op radio M. Overigens hoor ik aan het eind van het interview dat Michael Marc bij z'n naam noemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.