Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - 1978 - Rob Hudson - Flashbackshow


Vincent

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei bert ree:

Als ik nu nog eens beluister lijkt mij dit inderdaad Stuart Russell en mag je de Mi Amigo opname benoemen als 15 juni 78 1900-1931 met de Gouden van Dagen

 

Gouden van dagen is niet de naam van het programma Bert. Het is Flashbackshow. De openingjingle is met gouden van dagen, maar het verder is regelmatig in programma te horen dat programmanaam flashbackshow is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
13 uur geleden zei Ronald Gutte:

Je bedoelt waarschijnlijk iemand anders, ik kan niets met die tapes...

 

Wat bedoel je dan met deze bijdrage in dit draadje van 14-08-2016?

 

"Ik heb geen ervaring met schimmels en ovens maar ik wil wel banden digitaliseren waar verder geen gekke dingen mee hoeven te gebeuren. Op dit moment ben ik werkzoekend dus heb tijd genoeg."

 

En het antwoord van Douwe: 

 

"Dank voor het aanbod Ronald.

Ik wacht nog even op de reactie van Platenruiter."

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Robin Westhof:

 

Wat bedoel je dan met deze bijdrage in dit draadje van 14-08-2016?

 

"Ik heb geen ervaring met schimmels en ovens maar ik wil wel banden digitaliseren waar verder geen gekke dingen mee hoeven te gebeuren. Op dit moment ben ik werkzoekend dus heb tijd genoeg."

 

En het antwoord van Douwe: 

 

"Dank voor het aanbod Ronald.

Ik wacht nog even op de reactie van Platenruiter."

 

 

 

Wat een gezeur zeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bakken, kun je dat eens uitleggen wat je dan precies doet?  Heb hier ook nog van deze tapes liggen. Helaas staan daar geen zeezenderopnames meer op. Beetje de hits uit die tijd. Ze ztten al jaren in een doos, geen idee hoe de staat is. Maar hoe doe je dat bakken dan precies? Grts Eric

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.