Spring naar bijdragen

Ach wie kent hem niet?


Erik

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Erik:

Please login or register to see this link.

 

" Plaats geen nieuw bericht met daarin enkel een link. Omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden."

 

Please login or register to see this link.

 

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas op Juul, ik zou dit bestand absoluut niet downloaden!!!!, daar krijg je direct computer virussen van; weer wat geleerd :)  inderdaad maar maar nu met een lege Emmer. Ik moet zeggen dat dit ook mijn allereerste maar meteen ook weer allerlaatste bijdrage is wat zitten er een paar verzuurde zeezender corrifeeen bij, triest hoor ik had nog veel leuke dingen in petto pfffffff

bewerkt door Erik
  • Vind ik leuk 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Erik:

Pas op Juul, ik zou dit bestand absoluut niet downloaden!!!!, daar krijg je direct computer virussen van; weer wat geleerd :)  inderdaad maar maar nu met een lege Emmer. Ik moet zeggen dat dit ook mijn allereerste maar meteen ook weer allerlaatste bijdrage is wat zitten er een paar verzuurde zeezender corrifeeen bij, triest hoor ik had nog veel leuke dingen in petto pfffffff

 

De opmerking van Juul is terecht. Ik denk er het zelfde over. In de gebruikersvoorwaarden waar je akkoord op hebt gegeven staat hier ook iets over. En dat is er niet voor niets ingezet. Daar heb ik je eerder vandaag in deze topic nog aan herinnerd. Maar als het niet wilt lezen, je er niet aan wilt houden en dan ook nog eens zo gaat reageren is het misschien inderdaad beter om het dan maar maar bij deze ene bijdrage te laten.

  • Vind ik leuk 1
  • Treurig 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Vincent , ik snap het maar het leek mij juist leuk om de doelgroep van het fragment zelf te laten ontdekken ,  ik wilde niet meteen verklappen waar het over ging, zie het als een kwisvraagje; (al begrijp ik best dat sommigen in deze doelgroep alles met de paplepel ingegoten wenst te krijgen, wellicht doordat het geheugen van die enkeling niet zo vlot meer op gang komt. Tis mij nu helemaal duidelijk:)

bewerkt door Erik
  • Vind ik leuk 2
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.