Spring naar bijdragen

Radio Delmare - 1979 06 10


martinja

Aanbevolen berichten

  • 3 months later...

In juni 1979 lukte het Gerard van Dam en zijn mannen om de MS Martina voor de kust van Zeeland te verankeren. En daarmee was Radio Delmare een feit geworden. De 192 meter werd gekozen als golflengte. Op 7 juni was Rob van der Meere horen. Aan het begin van het uur, vooraleer de 'Enterschijf' van The Village People werd gedraaid, waren er onder de muziek van de Delmare-tune 'The Eve of the war', ..........etc

Bovenstaand quote is van het internet

Derhalve is 1979xxxx-1427-1500-Ronald Bakker ook 19790610-1427-1500-Ronald Bakker

Deze man kan OH-en zeg, maar op het eind heeft hij het over ''deze zondagmiddag'' en

''de enterschijf van vorige week, the Village People''

10 juni 1979 viel op een zondag dus vandaar mijn conclusie

bewerkt door Omnivoor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Omnivoor:

In juni 1979 lukte het Gerard van Dam en zijn mannen om de MS Martina voor de kust van Zeeland te verankeren. En daarmee was Radio Delmare een feit geworden. De 192 meter werd gekozen als golflengte. Op 7 juni was Rob van der Meere horen. Aan het begin van het uur, vooraleer de 'Enterschijf' van The Village People werd gedraaid, waren er onder de muziek van de Delmare-tune 'The Eve of the war', ..........etc

Bovenstaand quote is van het internet

Derhalve is 1979xxxx-1427-1500-Ronald Bakker ook 19790610-1427-1500-Ronald Bakker

Deze man kan OH-en zeg, maar op het eind heeft hij het over ''deze zondagmiddag'' en

''de enterschijf van vorige week, the Village People''

10 juni 1979 viel op een zondag dus vandaar mijn conclusie

De Delmare top 30 had normaal moeten doorgaan op zaterdag, maar er waren technische problemen zodat Delmare pas op zondag startte en de top 30 werd nog voor het openingsprogramma om 12u uitgezonden. Het tweede stuk is inderdaad Ronald Bakker op 10 juni met fragmenten tussen 1427 en 1459. Ik ben juist mijn eigen opnames aan het beluisteren om dit ook te digitaliseren en ik heb ook de rest van die dag. Dus dit is voor binnenkort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
6 uur geleden zei martinja:

Radio Delmare   1979.05.07  1800-1900  Verzoeking - Gerard vd Zee

Please login or register to see this link.

 

Radio Delmare   1979.05.08  0800-0900  Marcel Stevens

Please login or register to see this link.

dit zijn de programma's die niet zijn uitgezonden want ze zijn pas een maand later kunnen beginnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Martinja,

 

Dank je wel voor alle downloads die je het afgelopen jaar geplaatst hebt.

En dat waren er opnieuw heel veel.

 

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2022, zeker als het gaat om jouw gezondheid.

 

Groet,

 

Gerard

 

 

Graag gedaan Gerard. Ja

 

Dank je wel. Ik neem aan dat je een leuke avond en nacht hebt gehad - hier was het leuk maar veels te laat.  Dank je wel.... jij ook een voortvarend jaar. M'n gezondheid:   randje, maar ut blijft stabiel. En daarna zien we weer verder. Er komt vast wel weer een oplossing ofwel een verlenging.

 

Groetje,

 

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei martinja:

Van de Golden Radio NL server, met dank aan wijlen Jan Kat en Jean-Pierre

 

Delmare-19790510-1000-1100-AstridDeJager-TussenWalEnSchip

Please login or register to see this link.

 

Delmare-19790510-1400-1500-JohnAnderson-studio

Please login or register to see this link.

altijd interessant, tapes die niet zijn uitgezonden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.