Spring naar bijdragen

RNI 711122 2326 - 711123 0115 Paul May Brian McKenzie


Ben

Aanbevolen berichten

Jan Fré, ik zie dat Ad op 24 November 1971 's avond tussen 18:10 en 20:03 ook heeft opgenomen. RNI ging toen om half zeven een uurtje de lucht uit voor antenne werkzaamheden (dat uurtje zit niet in de opname ;) ). Is dat een reeds bestaande/gedeelde opname dat je weet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben,

 

RNI was voor 'adjustements to the antenna' uit de lucht van 18:34-19:19. Ik heb het deel ervoor en erna in de collectie en die heb ik niet zelf opgenomen, want destijds had ik nog geen opnameapparatuur. Dus moet het wel eerder zijn aangeboden. Ik zet er altijd bij waar een opname vandaan komt, maar deze heb ik blijkbaar al zo lang dat die nog uit de tijd zijn dat  ik dat nog niet deed.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.