Jump to content

Robbie Dale overleden

Gerrit

Recommended Posts

Eén van de twee offshore radio heroes die op maandagnacht 14 augustus 1967 om 00.00 uur de Britse anti zeezenderwet naast zich neer legde en door ging met Radio Caroline. Na een lange dag radio  luisteren op die 14e aug 67 naar London en Caroline was dit feit voor mij de   apotheose.

Rest in peace . 

Edited by Peter van Odekerke

Ja, leuk .

Ik had nooit zo'n "click" met Robbie. Maar de laatste jaren toen hij op onze reunie kwam werd dat anders. Dat was erg leuk. Zie de foto van Douwe.

Toen ie bij ons kwam in 1968 "wilde hij wel graag weten dst HIJ van Caroline kwam.

Nu bewaar ik goede herinneringen aan hem.

• Like 2

Dit zit er nog in het TROS archief dat nu bij B&G is.

=========

Omroep      : TROS  Bonnummer   : 1820  Montagedatum: 1994-12-20  G - Titel   : TROS DAT Archief  Bijzonderh. : Robbie Dale april 1971  Bandnummers : DAT--25305  STATUS      : &dBIBIS"

Ik heb het in 1994 van NA overgezet op DAT zag ik.

• Like 1

• 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Recently Browsing

• No registered users viewing this page.
  • Member Statistics

• Total Members
      5,326
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Uninepgear
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.