Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - 19-10-1974 - Frans van der Drift - Nederlandse Top 40, Tipparade


Vincent

Aanbevolen berichten

Op 11-9-2021 om 16:55 zei Albatrosstudio:

Eénmalig inderdaad, opgenomen in Opbrakel. Toen heeft Will, die geen zin had in deze opdracht van Sylvain, aan Frans vd Drift gevraagd het te doen ook omdat die met Ad Roland veel beter aan de platen kon komen.

Is er een opname beschikbaar van Will Van der Steen die de Top 40 presenteert?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 11-9-2021 om 07:26 zei Vincent:


Please login or register to see this link.
 

 

In deze file zegt Frans op 55.40 minuten dat Hoo Doo Drums van The Crash Brothers de tune van de Nederlandse Disc Jockey Organisatie was. Het fragment: Please login or register to see this link.  

Weet iemand meer over deze club? En als ze een tune hadden, zijn er geluidsopnames van?

 

Frans van der Drift herinnert zich het volgende:

 

Die organisatie hield ondermeer een dj concours in dancing Cartouche te Utrecht. 

Weet alleen niet meer, wie daar precies achter schuil ging. Ergens staat mij nog bij, dat de Nederlandse Disc-Jockey Organisatie in Limburg gevestigd was.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Gerrit:

Is er een opname beschikbaar van Will Van der Steen die de Top 40 presenteert?, vroeg Bart.

 

Het bijgaande stukje van 4 minuten zullen velen van jullie toch wel kennen....

Please login or register to see this link.

 

Groeten, Gerrit

En waar moet ik dan op downloaden klikken van alle mogelijkheden????????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Albatrosstudio:

Hoo Doo Drums van The Crash Brothers werd ook door Joop Verhoof als tune gebruikt.

 

Hartelijk dank voor je reactie Douwe Dijkstra,

 

Heb je daar een opname van of bedoel je het muziekje in bijvoorbeeld dit fragment ?  Please login or register to see this link.   

Dat is niet Hoo Doo Drums van The Crash Brothers maar een filler van Pepper Tanner (Now Sound) getiteld "The Beat Goes On". Er is wel enige gelijkenis vind ik.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Albatrosstudio:

En waar moet ik dan op downloaden klikken van alle mogelijkheden????????????????

 

4 uur geleden zei Gerrit:

Is er een opname beschikbaar van Will Van der Steen die de Top 40 presenteert?, vroeg Bart.

 

Het bijgaande stukje van 4 minuten zullen velen van jullie toch wel kennen....

Please login or register to see this link.

 

Groeten, Gerrit

Hi Douwe,

 

Was this Nederlandse Top 40 actually broadcast?? Do you have the full version??

 

Thanks

 

Ian

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Henk:

 

Hartelijk dank voor je reactie Douwe Dijkstra,

 

Heb je daar een opname van of bedoel je het muziekje in bijvoorbeeld dit fragment ?  Please login or register to see this link.   

Dat is niet Hoo Doo Drums van The Crash Brothers maar een filler van Pepper Tanner (Now Sound) getiteld "The Beat Goes On". Er is wel enige gelijkenis vind ik.

 

 

 

 

 

Dag Henk,

 

Ik heb het in 1975 opgeschreven als ex Joop Verhoof tune. Heb er geen opname van.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Gerrit:

Is er een opname beschikbaar van Will Van der Steen die de Top 40 presenteert?, vroeg Bart.

 

Het bijgaande stukje van 4 minuten zullen velen van jullie toch wel kennen....

Please login or register to see this link.

 

Groeten, Gerrit

bedankt, dit had ik nog niet. 

Het duurt wat lang om te downloaden, maar het is toch gelukt. En het blijft 500 dagen online...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.