Spring naar bijdragen

promo blast off program


hans knot

Aanbevolen berichten

Joe ‘Mr. Piano’ Henderson – Chick. Joe Henderson werd in 1920 geboren in Glasgow en leerde piano spelen van zijn moeder. Reeds op 15-jarige leeftijd werd hij professional en speelde in verschillende dansorkesten. Het nummer Chick is afkomstig uit 1959 en het is niet bekend of het nummer over Petula Clark ging, waarmee Henderson een tijdje een romantische relatie had. Aangezien hij niet als meneer Petula Clark door het leven wenste te gaan verliet hij Petula. Het nummer werd op Radio Atlantis gebruikt ter promotie van de spot: ‘Come and listen to, it’s the Steve England Blast off program on the wireless,,,,,,,’

 

Joe 'Mr. Piano' Henderson - Chick. Joe Henderson was born in Glasgow in 1920 and learned to play the piano from his mother. He became a professional at the age of 15 and played in several dance orchestras. The song Chick is from 1959 and it is not known whether the song was about Petula Clark, with whom Henderson had a romantic relationship for a while. Since he did not want to go through life as Mr. Petula Clark, he left Petula. The song was used on Radio Atlantis to promote a program: 'Come and listen to, it's the Steve England Blast off program on the wireless,,,,,,,'.

 

Please login or register to see this link.

 

 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Hans,

Dit plaatje ging niet over Petula Clark. Het was het plaatje "Trudie" uit 1958 dat over Petula Clark ging Joe was een "Boy friend" van Petula voor een tijdje. Was dit numer "Trudie" ooit gebruikt bij radio? Ik heb het under tunes maar verder geen informatie. Hier een Trudie link 

.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei dyo:

Hallo Hans,

Dit plaatje ging niet over Petula Clark. Het was het plaatje "Trudie" uit 1958 dat over Petula Clark ging Joe was een "Boy friend" van Petula voor een tijdje. Was dit numer "Trudie" ooit gebruikt bij radio? Ik heb het under tunes maar verder geen informatie. Hier een Trudie link 

 

Ik maakte een woordgrapje met de titel 'chick', niet meer  niet minder. Trudie komt niet in onze lijsten voor als tune.

 

5 uur geleden zei dyo:

.

Groetjes

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.