Spring naar bijdragen

192 Radio live bij Dutch Media Week


Mediapages

Aanbevolen berichten

Please login or register to see this link. Net als vorig jaar is 192 Radio ook dit jaar aanwezig tijdens de Dutch Media Week in Hilversum. Daarvoor worden 2 compleet gerestaureerde Hilversum 3 mengtafels opgesteld in winkelcentrum De Gooische Brink in het centrum van Hilversum. De stereo en de mono mengtafel komen uit de collectie van Beeld & Geluid. Van 1 t/m 10 oktober maakt 192 Radio daarmee iedere dag tussen 16 en 18 uur een live radioprogramma. Met o.a. Ad Bouman, Jan van Veen, Erik de Zwart, Leo van der Goot, Tineke, Jeroen van Inkel en Gerard Ekdom.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

De DJ lijst is iets aangepast, maar ook nog mooier geworden.

Twee van de originele Hilversum 3 mengtafels, bijzondere museumstukken in de collectie van Beeld en Geluid, staan 10 dagen lang in volle glorie in winkelcentrum de Gooische Brink in het centrum van Hilversum. Op deze tafels werkten de grootste sterren uit de Nederlandse radiogeschiedenis en tijdens Dutch Media Week doen ze dat weer!

Het klinkt weer net als toen. Retro Radio met Ad Bouman en dagelijks wisselende gasten zoals Jan van Veen, Gerard Ekdom, Leo van der Goot, Rob Stenders, Tineke de Nooij, Erik de Zwart, Paul van der Lugt, Daniël Dekker, Gijs Staverman en Ad Roland.

Luister de uitzending via 192radio.nl en dutchmediaweek.nl of kom langs.

Van 1 tot en met 10 oktober – iedere middag van 4 tot 6 LIVE vanuit de Gooische Brink in Hilversum: Retro Radio en ja, deze keer ook om te kijken. (parkeergelegenheid naast de deur)

 

 

Ook de jingle en cart liefhebber komt vanaf morgen tien dagen aan zijn of haar trekken. Dozen met originele carts zijn beschikbaar voor de uitzendingen. 192 Radio, Live bij de Dutch Media Week in Hilversum. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand Ad aan z n verstand peuteren dat hij nu ook op Paradijs 1467 AM te horen is..... 

Tis weer een gezellige puinhoop. Begon 12 min te laat, on derbreking en. 

Gezeur met de streams.

Excuses voor voor slechte geluids kwalitet. Er zit bvb geen hoog in 

Ik moet achter de 192 stream hangen met processing. 

Krig nooit aparte stream terwijl ik dat gratis heb aangebode. 

Wij zenders, ook Harm worden behandeld als honden en moeten smeken om genoemd te worden. 

Maar toch veel luisterplezier! 

De line up is prima. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga dinsdag en zal "ernstig" met Ad spreken.

 

Maar.............heb je hem zelf al gebeld? 

 

En"

Tis weer een gezellige puinhoop. Begon 12 min te laat, onderbreking en. 

Gezeur met de streams."

 

 

Weet je de omstandigheden? waaronder gewerkt moet worden? Eerst maar eens vragen Ruud.

En Niels en Dennis zijn geen domme jongens !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-9-2021 om 19:39 zei melle:

Op de site van de Dutch Media Week staat een voorlopig schema:

192radio-mediaweek-voorlopig schema-1-9 olt 2021.jpeg

Zondag zijn het The Ads. Ad en Ad.

17 uur geleden zei ruudam:

Kan iemand Ad aan z n verstand peuteren dat hij nu ook op Paradijs 1467 AM te horen is..... 

Tis weer een gezellige puinhoop. Begon 12 min te laat, onderbreking en. 

Gezeur met de streams.

Excuses voor voor slechte geluidskwaliteit. Er zit bvb geen hoog in 

Ik moet achter de 192 stream hangen met processing. 

Krijg nooit aparte stream terwijl ik dat gratis heb aangeboden. 

Wij zenders, ook Harm worden behandeld als honden en moeten smeken om genoemd te worden. 

Maar toch veel luisterplezier! 

De line up is prima. 

Ga ik hem vanmiddag "aan z'n verstand peuteren". Gisteren waren en nog wat obstakels te overwinnen. vwb de stream is hij al blij dat we er één goed draaiend krijgt. Er zijn/waren in dat pand geen bestaande voorzieningen. Tot maandag een peertje voor het licht :) Iedereen die erbij betrokken is doet echt al dagenlang tot s'avonds laat z'n uiterste best om het toch goed te laten klinken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-10-2021 om 20:22 zei Juul:

Ik ga dinsdag en zal "ernstig" met Ad spreken.

 

Maar.............heb je hem zelf al gebeld? 

 

En"

Tis weer een gezellige puinhoop. Begon 12 min te laat, onderbreking en. 

Gezeur met de streams."

 

 

Weet je de omstandigheden? waaronder gewerkt moet worden? Eerst maar eens vragen Ruud.

En Niels en Dennis zijn geen domme jongens !!!!

Inderdaad, het is opgelost.

Jammer dat het zo'n eerste dag mis gaat, maar dat zal dan aan de omstandigheden liggen. Deels weet ik hoe het gaat bij zo'n radio evenement van 192Radio, want ik heb het vaker meegemaakt.

 

Maar nu was het geluid veel beter (dank zij Dennis) en geen onderbrekingen meer.

Dus genieten ook op AM 1467.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-10-2021 om 16:31 zei ruudam:

Wij zenders, ook Harm worden behandeld als honden en moeten smeken om genoemd te worden. 

 

Ruud, zou je zo vriendelijk willen zijn om niet meer ongevraagd namens mij te spreken?

Er ontstaat nu een beeld dat ik mij als hond behandeld voel en dat is verre van de waarheid!

 

Groet, Harm

bewerkt door Harm ten Brink
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Juul, ja dat kan, maar daar ben ik nu te laat voor. (en misschien ben ik ook wel een beetje lui...). Zou het graag op een later tijdstip nog eens willen luisteren. Maar als dat niet lukt is er ook geen man over boord (he... zou dat weleens zijn gebeurd bij een zeezender?) Grts Eric

 

bewerkt door Eric
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Harm ten Brink:

Ruud, zou je zo vriendelijk willen zijn om niet meer ongevraagd namens mij te spreken?

Er ontstaat nu een beeld dat ik mij als hond behandeld voel en dat is verre van de waarheid!

 Groet, Harm

Harm, jk doelde op vorjg jaar toen jjj je ongenoegen hjer uitsprak omdat jjj en jk niet genoemd werden  bjj de bedanken aan het ejnde van de Dutch Media Week op 192 radio. 

Zoek het maar op. 

3 uur geleden zei Harm ten Brink:

Ruud, zou je zo vriendelijk willen zijn om niet meer ongevraagd namens mij te spreken?

Er ontstaat nu een beeld dat ik mij als hond behandeld voel en dat is verre van de waarheid!

 Groet, Harm

Harm, jk doelde op vorjg jaar toen jjj je ongenoegen hjer uitsprak omdat jjj en jk niet genoemd werden  bjj de bedanken aan het ejnde van de Dutch Media Week op 192 radio. 

Zoek het maar op. 

3 uur geleden zei Harm ten Brink:

Ruud, zou je zo vriendelijk willen zijn om niet meer ongevraagd namens mij te spreken?

Er ontstaat nu een beeld dat ik mij als hond behandeld voel en dat is verre van de waarheid!

 Groet, Harm

Harm, jk doelde op vorjg jaar toen jjj je ongenoegen hjer uitsprak omdat jjj en jk niet genoemd werden  bjj de bedanken aan het ejnde van de Dutch Media Week op 192 radio. 

Zoek het maar op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eric, je vergelijkt appels met peren. 

Als we van antenne ruilen ben ik veel harder dan 1179. 

Nu is 1179 niet te horen in Amersfoort en ik wel. 

Maar daar merk jij niets van natuurlijk. 

1179 heeft stom geluk gehad omdat hun antenne draad toevallig aan de goede kant van de mast Hangt. 

Bij een andere hoek had jij niets gehoord van 1179. 

 

Mijn zender staat op max dus niks energie besparing. 

 

Overigens wordt alles uit eigen zak betaald, geen cent subsidie. 

 

Dus als jij met een zak met geld komt kopen we een sterkere zender en kopen de 1179 antenne uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdagmiddag deed Paul van der Lugt zijn show vanuit de retro radiostudio in winkelcentrum de Gooische Brink. Zondag zat Ad Roland, samen met z’n broer Ad Peters, na vele jaren weer eens achter de Hilversum 3 tafel. Vandaag, maandag 4 oktober, is het de beurt aan de iets jongere generatie en kan iedereen er zelf bij zijn als Rob Stenders samen met Caroline Brouwer oude tijden doet herleven. Tussen 16.00 – 18.00 uur in winkelcentrum de Gooische Brink in Hilversum als je de uitzending bij wil wonen , of natuurlijk online bij 192 radio.nl (sat nav Brinkweg 19 Hilversum)

Still 2 okt 01.jpg

Still 1 okt 03.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Harm ten Brink:

Ruud, zou je zo vriendelijk willen zijn om niet meer ongevraagd namens mij te spreken?

Er ontstaat nu een beeld dat ik mij als hond behandeld voel en dat is verre van de waarheid!

 

Groet, Harm

En, heel belangrijk, mede met dank aan Harm staat het geheel daar nu in Hilversum. Mede door zijn hulp is de gehele installatie naar de Gooische (Harm ten) Brink verhuisd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Alex:

 Vandaag, maandag 4 oktober, is het de beurt aan de iets jongere generatie en kan iedereen er zelf bij zijn als Rob Stenders samen met Caroline Brouwer oude tijden doet herleven. Tussen 16.00 – 18.00 uur in winkelcentrum de Gooische Brink in Hilversum als je de uitzending bij wil wonen , of natuurlijk online bij 192 radio.nl (sat nav Brinkweg 19 Hilversum)

 

 

Stenders gaat langer door, hoorde t m zeggen.

Gauw de de boel aangepast en verlengd, want normaal wordt er automatisch teruggeschakeld om 18.00 uur.

Maar toevallig was ik bij de play out en kon ik ingrijpen.

 

En zal je net zien, Rob noemt de 1467 in de extra tijd.....

Ging net goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.