Spring naar bijdragen

Radio Delmare


Revenge85

Aanbevolen berichten

Het is alweer 43 jaar geleden …..maar wat mij nog steeds verbaasd en opvalt is dat er in de 1e uitzendperiode vanaf de Aegir in 1978 van Radio Delmare totaal geen foto’s of beeldopname zijn gemaakt op volle zee ( voor Goeree) ook geen sightseeing foto’s van de Aegir wat we te zien krijgen is alleen de opname ( 05-08)van de VOO richting Aegir toen het schip voor Oostende lag en de foto’s die gemaakt zijn op volle zee in juni 1978 op een zonnige Noordzee ( zie Boek Delmare )

Ik kan me wel herinneren dat Radio Delmare  het journaal haalde in 1978 toen het in de lucht kwam  .

Van de Martina zijn veel meer foto’s op volle zee in omloop , kwam dit omdat er in de 1e uitzendperiode geen trip naar het schip is gemaakt ( door bezoekers)???

 

 

bewerkt door Revenge85
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.