Spring naar bijdragen

Radiothek WDR 2 tunes en jingles gezocht / gesucht


Broozen

Aanbevolen berichten

Hallo Radiofreunden,

In meiner Jugend (ich bin vom Dezember 1959, also ca. 1980 war ich 20) habe ich in Zevenaar, an der deutschen Grenze, gelebt und viel WDR 2 gehört. In den Jahren 1973 - 1980 gab es eine 2-stündige Sendung namens Radiothek. Kennst du es vielleicht auch? Ich habe ein paar Radiochecks, aber vor allem viele Erinnerungen an das Programm und (schon damals) an das Design. 
Ich möchte mit deutschen Hörern/Fans/Freaks in Kontakt treten, die vielleicht – genau wie ich – designbegeistert sind und daher die Melodien und Jingles der Radiothek kennen und haben. In diesem Fall höre ich gerne von dir. 

Mit freundlichen Gruss,

Benno
Breda, die Niederlanden


 

In mijn jeugd (ik ben uit december 1959, rond 1980 was ik dus 20) woonde ik in Zevenaar, aan de Duitse grens, en luisterde heel veel naar WDR 2. Daar was in de jaren 1973 - 1980 dagelijks ’s avonds een 2 uur durend programma dat Radiothek heette. Ik heb enkele radiochecks, maar vooral veel herinneringen aan het programma en (ook toen al) aan de vormgeving. Ik zou graag in contact komen met Duitse luisteraars / fans / freaks die wellicht – net als ik – verzot zijn op vormgeving en dus de tunes en jingles van Radiothek kennen en hebben. In dat geval verneem ik graag je reactie. 

Benno
Breda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.