Spring naar bijdragen

Liedje over radio-dj's.


HadieDave

Aanbevolen berichten

Ergens halverwege de jaren '70 hoorde ik ooit een liedje op Hilversum3. Het ging over de toen populaire dj's.  Namen werden veranderd, zo werd Lex Harding, Lex Haring, Felix Meurders werd Felix Zeurders enz enz.  Je hoorde tijdens het liedje ook het gelach om de stomme namen.

Wie weet nog welk liedje dat was.....

bewerkt door HadieDave
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei HadieDave:

Ergens halverwege de jaren '70 hoorde ik ooit een liedje op Hilversum3. Het ging over de toen populaire dj's.  Namen werden veranderd, zo werd Lex Harding, Lex Haring, Felix Meurders werd Felix Zeurders enz enz.  Je hoorde tijdens het liedje ook het gelach om de stomme namen.

Wie weet nog welk liedje dat was.....

 

Volgens mij was de naam van het liedje 'Het Lachertje' met o.a. Ger Loogman.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-9-2021 om 07:31 zei berrie20:

Is het niet de b-kant van deze single, met als titel: "'n Knipoogje Naar Hilversum 3"?

Zie: Please login or register to see this link.

 

Helaas heb ik de single zelf niet in mijn bezit, dus kan het niet checken.

Dit zou hem nog wel eens kunnen zijn. Zit helaas geen audio aan gekoppeld om hem te beluisteren.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6380
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    DB96
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.