Spring naar bijdragen

Soms komen verrassingen uit België.


Pd2pk

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Pd2pk:

Dag Radiovrienden ,

Sinds enige tijd heb ik kennis aan enkele mensen uit Vlaanderen .

Afgelopen zomer heb ik aan deze mensen gevraagd uit te kijken naar spullen uit de Mi Amigo Tijd .

Ik wil de vandaag ontvangen spullen met jullie delen .

Hopelijk roept het bij onze trefpunt vrienden net als bij mij herinneringen op uit deze mooie jaren .

De komende winter zal ik meer spulletjes op de foto zetten voor jullie en hier posten. 

 

 

 Muzikale groeten ( pd2pk ) Peter.

 

 

20210929_172209.jpg

20210929_111024.jpg

20210929_111131.jpg

20210929_111029.jpg

Nog even ter aanvulling de Suzy Flashwafel sticker ( groot Model ) werd volgens mijn Vlaamse kennis verstrekt aan verkooppunten van de Wafels , de 3 kleine foto's komen van een spaaractie van Suzy , einde jaren 60 er was ook een boekje bij waarin deze plaatjes konden worden bewaard  , op de achterkant van de plaatjes Suzy informatie .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super bedankt allemaal , zoveel leuke reacties een berichtje ,een compliment ,en daar wordt ik dan weer blij van .

Het zijn tegenwoordig geen eenvoudige dingen om naast audio ook iets anders te vinden van zeezenders of nostalgische materialen van andere zenders.

Promotiemateriaal b.v het is zeldzaam aan het worden maar als we met elkaar zo nu en dan wat delen aan foto's LEUK ! 

Vele groeten van Peter (pd2pk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.