Spring naar bijdragen

197x xx-xx 2100-2200 WelkomOp538 –GastDJMarcelBrunik


bertus

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei bertus:

197x xx-xx 2100-2200 WelkomOp538 –GastDJMarcelBrunik

Please login or register to see this link.  

 

Volgens mij nog niet eerder aangeboden. De juiste datum is niet bekend. Volgens de DJ is de plaat van Gary Glitter, die hij in het programma draait, nog niet in de top 40 beland. Waarschijnlijk is het dan ook een programma van eind 1973 of begin 1974.

 

Groet, Bertus

dj uit Winterswijk

Jaar 1973 ik schat begin december.

Draait D’yer Mak’er van Led Zeppelin. als persoonlijke Tip. 23 november 1973 nieuw op 23 Tipparade. Hoogste positie 10 tipparade.

The Sweepers met Harlem song. Hij zegt, momenteel hoog genoteerd bij Veronica. Op 8 december 1973 op 14 Top 40

Gary Glitter met I love you love me love stond hier nog niet in de Top 40. 1 december 1973 in de tipparade. 15 december nieuw op 31 in de top 40

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 9-10-2021 om 02:50 zei cdb:

dj uit Winterswijk

Jaar 1973 ik schat begin december.

Draait D’yer Mak’er van Led Zeppelin. als persoonlijke Tip. 23 november 1973 nieuw op 23 Tipparade. Hoogste positie 10 tipparade.

The Sweepers met Harlem song. Hij zegt, momenteel hoog genoteerd bij Veronica. Op 8 december 1973 op 14 Top 40

Gary Glitter met I love you love me love stond hier nog niet in de Top 40. 1 december 1973 in de tipparade. 15 december nieuw op 31 in de top 40

Deze datering klopt, te oordelen naar de muziek. Opvallend is wel dat de uuropener met Klaas Vaak er nog steeds is. Die was al sinds juli weg bij Veronica en in december al maanden bij de TROS  te horen.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.