Spring naar bijdragen

192 Radio Toen en Nu special Dutch Media Week 2021


Alex

Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Jaap De Vries:

Hier alvast twee uur met jan van veen Please login or register to see this link.

Ik dacht dat dit soort uren hier niet meer mogen van de "baas".

Daarom heb ik bij de buren de programma's beschikbaar gesteld.

Groeten, Gerrit

bewerkt door Gerrit
  • Vind ik leuk 2
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk even bij de buren Martin onder Overige radiozenders. Daar heb ik alle programma's geplaatst.

 

 

Dit zei Vincent in een bericht naar mij:

We staan alleen nog het delen van historische opnames toe. Het zit hem in rechten muziek. Als je als radiostation een programma na uitzending aanbied als podcast of via een terugluisterservice dan moet je daar de rechten van de gebruikte muziek voor betalen. Omdat die best prijzig is doen veel stations dit niet en zagen we het hier steeds meer initiatieven voorbij komen. Wij zijn inmiddels  gewaarschuwd en om te voorkomen dat wij de rekening van BUMA krijgen hebben we besloten dit niet meer toe te staan. 

 

En over podcastgebruik postte Vincent in april van dit jaar:

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Gerrit:

Kijk even bij de buren Martin onder Overige radiozenders. Daar heb ik alle programma's geplaatst.

 

 

Dit zei Vincent in een bericht naar mij:

We staan alleen nog het delen van historische opnames toe. Het zit hem in rechten muziek. Als je als radiostation een programma na uitzending aanbied als podcast of via een terugluisterservice dan moet je daar de rechten van de gebruikte muziek voor betalen. Omdat die best prijzig is doen veel stations dit niet en zagen we het hier steeds meer initiatieven voorbij komen. Wij zijn inmiddels  gewaarschuwd en om te voorkomen dat wij de rekening van BUMA krijgen hebben we besloten dit niet meer toe te staan. 

 

En over podcastgebruik postte Vincent in april van dit jaar:

 

Zeer bedankt, maar niet alles lukt me meer, maar ik heb ze toch binnen gekregen.

 

Groetje,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.