Spring naar bijdragen

Waar was Bart van Leeuwen op 18 April 1973?


Ben

Aanbevolen berichten

Dank voor de opname. Door mijn residentie in Frankrijk kon ik niet bij alle evenementen in Nederland zijn. Dank aan Ben voor het delen en het weer doen herleven.

 

Valt me op dat Bart als een ‘ketter’ rookt. Lijkt me niet prettig voor de aanwezigen, maar het rookverbod was toen nog niet ingevoerd.

 

Bart zat in een bus die uit Groningen kwam. Waarschijnlijk met de ‘Goeroe uit het Hooghe Noorden’ aan het stuur…..?

 

Mooi tijdsbeeld van de aanwezigen. Ik zie Harm ten Brink met een enorm groot fototoestel ,Will Reijs, John de Goede uit IJmuiden, en Rini Lokerse die heel dapper een vraag stelt.


Salut

Leendert

 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Lokeend:

Klopt inderdaad Leen, ik was de enige die een vraag stelde. Grt Rieni

 

5 minuten geleden zei Bart Van Peer:

 

In april 2006 bezocht ik Studio Lapershoek voor het eerst, maar van de interviews met Ruud Doets en Bart van Leeuwen is me weinig bijgebleven.

Dank Ben dat ik dit zo meteen weer kan beluisteren.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...
On 11/12/2021 at 7:58 PM, Juul said:

Ik weet niet eens zeker meer waar ik op 18 april was.

 

"Naarmate de jaren verstrijken vervagen de herinneringen"

Beste Juul,

Bart has just put on his Facebook page. He was first heard on Veronica 7th October 1972 on Welkom op 538 which was a trial for presenters for 0300-0600 show at weekends. Because of National Service, he didn't join Veronica until 1st May 1973. His 1st programme was 5th-6th May 1973.

Mvg,

John C

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei JOCOOLE:

Beste Juul,

Bart has just put on his Facebook page. He was first heard on Veronica 7th October 1972 on Welkom op 538 which was a trial for presenters for 0300-0600 show at weekends. Because of National Service, he didn't join Veronica until 1st May 1973. His 1st programme was 5th-6th May 1973.

Mvg,

John C

Is that program also somewhere to share from 07-10-1972  welkome op 538 ? love to listen to it again.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei JOCOOLE:

Beste Juul,

Bart has just put on his Facebook page. He was first heard on Veronica 7th October 1972 on Welkom op 538 which was a trial for presenters for 0300-0600 show at weekends. Because of National Service, he didn't join Veronica until 1st May 1973. His 1st programme was 5th-6th May 1973.

Mvg,

John C

I don't know his Facebook page.

10 uur geleden zei Jaap De Vries:

Is that program also somewhere to share from 07-10-1972  welkome op 538 ? love to listen to it again.

 

 

It is not in our archive.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.