Spring naar bijdragen

Wakker worden met een Leeuw.


chaldy

Aanbevolen berichten

Hallo mensen wie o wie heeft er de jingle van Paul de Leeuw was een gezongen

stukje zoiets van Wie staat elke morgen vroeg op dat is de Leeuw die wakker wordt

ofziets dan graag zoals jullie zeggen kaal zonder praten er tussen door bvd Chaldy.

Oja hwr begon met een draaiorgel stukje geloof ik nogmaals dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei chaldy:

Hallo mensen wie o wie heeft er de jingle van Paul de Leeuw was een gezongen

stukje zoiets van Wie staat elke morgen vroeg op dat is de Leeuw die wakker wordt

ofziets dan graag zoals jullie zeggen kaal zonder praten er tussen door bvd Chaldy.

Oja hwr begon met een draaiorgel stukje geloof ik nogmaals dank.

Dat was niet elke morgen maar alleen dinsdagmorgen. Ik heb van dit programma overigens niets. 

 

Edwin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-11-2021 om 07:52 zei frankdebruin1971:

Goedemorgen Chaldy,  dit vond ik nog op een cassettebandje met allerlei radiojingles, fragment is van dinsdag 1 mei 1990.  De Leeuw wordt wakker werd uitgezonden vanaf 11 juli 1989 tot aan 25 september 1990 op dinsdagochtend van 06.00 tot 09.00 uur bij de VARA op Radio 3.  Van 15 januari 2001 tot 28 mei 2001 was de Leeuw wordt wakker tijdelijk terug bij de VARA op 3FM op maandagochtend van 06.00 tot 09.00 uur.  Rob Stenders ging 1 dag minder zijn ochtendshow Stenders Vroeg presenteren.

 

Please login or register to see this link.

Ligt het aan mij, of laadt deze file bij anderen ook niet verder dan 30 seconden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.