Spring naar bijdragen

Mi Amigo School's Out Nonstop 1976


bert ree

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei bert ree:

Please login or register to see this link.   Zonder Peter van Dam, bandjes niet aan boord, 5min

Please login or register to see this link.     10 minuten, Bart van Leeuwen of Tim Ridder is aan boord, datum voorlopig onbekend, op een woensdagmiddag

voor alle duidelijkheid: bij het digitaal omzetten worden soms opnames opgesplitst wanneer er een stilte valt, zoals hierboven.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-11-2021 om 19:31 zei bert ree:

Actie Roer je mee, Peter van Dam. Zijn er hier ooit deelnemers voor geweest? Datum fragment onbekend maar vermoedelijk 1976

 

Please login or register to see this link.

Heel klein stukje ''Love is the drug'' aan het eind. Uitgebracht eind 1975, In NL pas in de Top40 eind Feb 1976. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Henk:

 

Die actie lijkt me een grap. Ik heb de spot met de datum 28-4-1976. 

 

 

 

Uiteraard was dit een grap van Peter, voor zover ik me herinner heb ik die spot toch meerdere keren gehoord. De kans is groot dat die alleen in de programma's van Peter te horen waren in april 76. Op 1 april 76 was hij ook al te horen als Lex Harding. Vermoedelijk opgenomen tussen 3 april en 19 april 1976 ofwel 21 of 28 april, want de andere dagen van april kon mijn broer dit niet opnemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.