Spring naar bijdragen

rni 1970 03 01 Andy Archer from Buster Pearson recordings


hans knot

Aanbevolen berichten

Dank je wel Hans voor deze opname.

Voor alle duidelijkheid, dit is van 1 maart 1971  00:05-01:02 met Andy Archer en Ed Merino. De laatste 6 minuten zijn van de Andy Archer show diezelfde dag tussen 9 en 10 in de ochtend. De index van dit alles staat op www.janfrevos.nl

bewerkt door Jan-Fre
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jan-Fre:

Dank je wel Hans voor deze opname.

Voor alle duidelijkheid, dit is van 1 maart 1971  00:05-01:02 met Andy Archer en Ed Merino. De laatste 6 minuten zijn van de Andy Archer show diezelfde dag tussen 9 en 10 in de ochtend. De index van dit alles staat op www.janfrevos.nl

dank ik kon het al niet goed plaatsen gezien ik een Roger Day show op dezelfde tijd en dag had in het archief. Daar staat weer tegenover dat in The Pirate Hall of Fame Ed Moreno wordt genoemd op 1 maart 1970

Please login or register to see this link.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jan-Fre:

Dank je wel Hans voor deze opname.

Voor alle duidelijkheid, dit is van 1 maart 1971  00:05-01:02 met Andy Archer en Ed Merino. De laatste 6 minuten zijn van de Andy Archer show diezelfde dag tussen 9 en 10 in de ochtend. De index van dit alles staat op www.janfrevos.nl

Jan-Fré,

 

Klopt jouw bewering, dat het uit 1971 is?

Andy zegt, dat hij invalt voor Horst Reiner.

 

Ik dacht dat de Duitstalige DJ's, zoals Horst Reiner en Hannibal, alleen in 1970 te horen waren

 

Ik vermoed dat jij bedoelt 1 maart 1970 0005 tot 0102 uur

 

Gerard

bewerkt door Gerard van den Ende
Naamswijziging
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.