Spring naar bijdragen

Sinterklaas avondspitsen


Moby

Aanbevolen berichten

Ik kan me die van 1982 nog herinneren, dat Sinterklaas niet blij was met het plaatje van het Goede Doel en er het Grote Boek bij haalde:

''Met Pasen denk ik aan Sinterklaas en stuur ik hem een kaart
Ik schrijf hem hoe het met me gaat en groet gelijk zijn paard
Ik maak een soort van grapje over de zak van Zwarte Piet
Maar Sint heeft het dan blijkbaar druk, want antwoord krijg ik niet...''

  • Vind ik leuk 1
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Omnivoor:

Ik kan me die van 1982 nog herinneren, dat Sinterklaas niet blij was met het plaatje van het Goede Doel en er het Grote Boek bij haalde:

''Met Pasen denk ik aan Sinterklaas en stuur ik hem een kaart
Ik schrijf hem hoe het met me gaat en groet gelijk zijn paard
Ik maak een soort van grapje over de zak van Zwarte Piet
Maar Sint heeft het dan blijkbaar druk, want antwoord krijg ik niet...''

Toen was Sinterklaas de Z.I.P. (Zeer Interessant Persoon) in de Nationale Hitparade uitgezonden op zondag 5 december 1982. 

Heeft iemand ook de allereerste Sinterklaas-aflevering van De Avondspits uit 1981?

 

Groeten, Arnold

 

  • Bedankt 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In dat jaar,dat de Goedheilig man in de uitzending zat bij Frits, was  ie na afloop van de uitzending,Gekleed zoals een Bisschop er uit moet zien, verzeild geraakt in een klein Café. Hij had wat teveel gedronken,was zijn mijter al kwijt,en vertrok nadien rijdende op een oude Zundapp naar een  bejaard echtpaar,waar hij nog een presentje naar toe wou brengen,maar reed op de bumper van een geparkeerde auto. De beste man kwam er gelukkig goed van af, maar de hele buurt lag dubbel van het lachen.En om on topic te blijven,een radioverslaggever van Omroep Gelderland,die toevallig in de buurt was maakte daar een kleine reportage van.

Helaas is een deel van mijn archief beschadigd geraakt,en kan dat stukje radio niet aanbieden. Maar leuk was het zeker.

bewerkt door Moby
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.