Spring naar bijdragen

20211127 Retro-Monique-top-50-231185 Ferry Eden


PowerMusic

Aanbevolen berichten

Ik vond het schitterend.  Gisteren toen had ik een lange autorit, en had het aan staan. 

Normaal hou ik niet zo van lang autorijden, maar met dat programma is de tijd omgevlogen. 

Echt vakkundig doet ferry de show. En ook leuk om te horen hoe hij het red om in 3 uur al die 50 platen te draaien  

 

Ferry had het een keer over my 100 80's, ik denk dat die volgende maand met de kerst uitgezonden wordt.

Nogmaals bedankt voor het opnemen. 

bewerkt door jarno1973
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-11-2021 om 19:14 zei Martin1968:

Prachtig! Eerst vijf minuten jingles, commercials en de tune, om daarna te vertellen dat de platen te lang zijn en daarom moeten worden ingekort. 😉

Inderdaad: op 5'18" (na o.a. 20 spotjes en reclame voor zijn eigen boek) zegt Ferry: 'We moeten de plaatjes helaas wat inkorten, maar hebben de vaart er METEEN in, met Stevie Wonder op 50'. 😁

Gepruts.
 

  • Vind ik leuk 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rauhfaser:

Inderdaad: op 5'18" (na o.a. 20 spotjes en reclame voor zijn eigen boek) zegt Ferry: 'We moeten de plaatjes helaas wat inkorten, maar hebben de vaart er METEEN in, met Stevie Wonder op 50'. 😁

Gepruts.
 

Weet gelijk weer waarom ik je eigenlijk altijd al een nare vent vind.

bewerkt door Albatrosstudio
  • Vind ik leuk 2
  • Haha 2
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-11-2021 om 12:06 zei Martin1968:

 

Wat mij betreft had Mi Amigo meer sfeer, betere jingles en dj's 

Ik heb in die tijd best wel genoten van een aantal dj's op Monique. Frits Koning, Maarten de Jong. Ad Roberts, Walter Simons, Wim de Valk, Jan Veldkamp, Joost de Draaier, Tony Berk, Stan Haag, Ferry Eden, Dick Verheul, Erwin van der Bliek en natuurlijk Ruud van Velzen vond ik zo slecht nog niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei thijs5326:

Ik heb in die tijd best wel genoten van een aantal dj's op Monique. Frits Koning, Maarten de Jong. Ad Roberts, Walter Simons, Wim de Valk, Jan Veldkamp, Joost de Draaier, Tony Berk, Stan Haag, Ferry Eden, Dick Verheul, Erwin van der Bliek en natuurlijk Ruud van Velzen vond ik zo slecht nog niet. 

Je hebt ,,best wel genoten'' en je vond het ,,zo slecht nog niet''. Prima toch? Dat kan ik van Hilversum III/Radio 3 in die tijd meestal niet zeggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-11-2021 om 15:58 zei Albatrosstudio:

Weet gelijk weer waarom ik je eigenlijk altijd al een nare vent vind.

Nou, bedankt, ik wist niet dat wij elkaar persoonlijk kenden! Zo gaan de forumleden dus met elkaar om?

Ik houd de discussie liefst zakelijk: het ís toch gewoon nogal onhandig - in mijn optiek radiomatig dus inderdaad 'gepruts' - om een hitparade, waar al sprake is van tijdgebrek, te beginnen met 5 minuten jingles en spotjes? En vervolgens doodleuk te zeggen dat je tijd tekort komt. Dat deed Felix Meurders nooit, die loste zijn probleem zelf op, zonder zijn luisteraar ermee lastig te vallen. Iets met vakmanschap of zo? 

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.