Spring naar bijdragen

Radio Holland 6/7-11-1981


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Albatrosstudio:

Begin jaren 80 was vanuit het Gooi Radio Holland actief. Elke eerste vrijdag van de maand van 22-01h met Dick de Leeuw, Ed ("Julius"), Petra en Marja en Henk van Leer.

 

Mooie herinneringen vooral als je die legendarische piraten hit "Onze poes en buurman's kater" weer hoort dan denk je "die tijd komt nooit meer terug".

 

Please login or register to see this link.

 

Ed 6-11-1981 22-23h

Henk van Leer 7-11-1982 00-01h

 

Heb deze banden en meer al heel lang maar onlangs heeft Ben ze gedigitaliseerd waarvoor dank.

Leuk om deze ouderwetse vrije radio programma's eens te horen Douwe.

Heb je toevallig ook een opname van die zeezenderspecial waarover Ed het had?

Zou het kunnen dat het programma van Henk van Leer uit 1981 dateert en niet 1982? 1981 lijkt me het meest voor de hand liggend.

 

Weerom dank hiervoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Albatrosstudio:

Begin jaren 80 was vanuit het Gooi Radio Holland actief. Elke eerste vrijdag van de maand van 22-01h met Dick de Leeuw, Ed ("Julius"), Petra en Marja en Henk van Leer.

 

Mooie herinneringen vooral als je die legendarische piraten hit "Onze poes en buurman's kater" weer hoort dan denk je "die tijd komt nooit meer terug".

 

Please login or register to see this link.

 

Ed 6-11-1981 22-23h

Henk van Leer 7-11-1982 00-01h

 

Heb deze banden en meer al heel lang maar onlangs heeft Ben ze gedigitaliseerd waarvoor dank.

het is zaterdag geworden meldt Henk van Leer, dus het lijkt me zoals Bart meldt, 1981 te zijn.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Bart Van Peer:

Leuk om deze ouderwetse vrije radio programma's eens te horen Douwe.

Heb je toevallig ook een opname van die zeezenderspecial waarover Ed het had?

Zou het kunnen dat het programma van Henk van Leer uit 1981 dateert en niet 1982? 1981 lijkt me het meest voor de hand liggend.

 

Weerom dank hiervoor.

Klopt Bart, typo. Beide opnames zijn van dezelfde avond van 22-01 uur. Even aangepast dus.

Ja, die zeezender special heb ik ook. Kan ik je wel toesturen als ik je mail adres krijg.

bewerkt door Albatrosstudio
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.