Spring naar bijdragen

Monique 1985 01-05 1725-1755 GertVanDerZee – Windkracht4Tot6


bertus

Aanbevolen berichten

6 hours ago, bertus said:

Monique 1985 01-05 1725-1755 GertVanDerZee – Windkracht4Tot6

Please login or register to see this link.  

 

Groet, Bertus

Beste Bertus,

Are you certain of the date. According to Monitor magazine No.31 page 44, Gert van der Zee was a new Dj on board on 9th August. He presented his first programme 0500-0630 on Saturday 10th August 1985.

Mvg,

John C

bewerkt door JOCOOLE
spelling mistake
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 hours ago, JOCOOLE said:

Beste Bertus,

Are you certain of the date. According to Monitor magazine No.31 page 44, Gert van der Zee was a new Dj on board on 9th August. He presented his first programme 0500-0630 on Saturday 10th August 1985.

Mvg,

John C

Just wondering if the date could be 5th October 1985 since I have a recording 0655-0714 with Gert on that date.

Mvg,

John C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei JOCOOLE:

Beste Bertus,

Are you certain of the date. According to Monitor magazine No.31 page 44, Gert van der Zee was a new Dj on board on 9th August. He presented his first programme 0500-0630 on Saturday 10th August 1985.

Mvg,

John C

John and Bertus,

 

I think it must be 1-05-1987

 

Music of Starship (Nothing's gonna stop us now), Madonna (La isla bonita) and Richenel (Temptation) were hits during that period.

 

Also the LU commercial was very often to hear during that period. And you heard a commercial for Mother's Day (In Holland the second Sunday of May)

 

At last I think it is Ad Roberts you hear and not Gert van der Zee.

 

Kind regards

 

Gerard

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minutes ago, Gerard van den Ende said:

John and Bertus,

 

I think it must be 1-05-1987

 

Music of Starship (Nothing's gonna stop us now), Madonna (La isla bonita) and Richenel (Temptation) were hits during that period.

 

Also the LU commercial was very often to hear during that period. And you heard a commercial for Mother's Day (In Holland the second Sunday of May)

 

At last I think it is Ad Roberts you hear and not Gert van der Zee.

 

Kind regards

 

Gerard

 

 

 

I totally agree with you, Gerard.

Mvg,

John C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gerard van den Ende:

John and Bertus,

 

I think it must be 1-05-1987

 

Music of Starship (Nothing's gonna stop us now), Madonna (La isla bonita) and Richenel (Temptation) were hits during that period.

 

Also the LU commercial was very often to hear during that period. And you heard a commercial for Mother's Day (In Holland the second Sunday of May)

 

At last I think it is Ad Roberts you hear and not Gert van der Zee.

 

Kind regards

 

Gerard

 

 Gerard,  Ad had het over Nico (Stevens) en die was op 1 mei niet aan boord. Ad had het ook over Maarten (de Jong) en die was 1 mei wel aan boord. Verder draaide Ad Running up that hill van Kate Bush en ik vraag me af of die toen al bestond. (kwam pas op 17 augustus in de Top 40). Kortom, ik ben er nog niet uit. gr. thijs

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei thijs5326:
2 uur geleden zei Gerard van den Ende:

J

 Gerard,  Ad had het over Nico (Stevens) en die was op 1 mei niet aan boord. Ad had het ook over Maarten (de Jong) en die was 1 mei wel aan boord. Verder draaide Ad Running up that hill van Kate Bush en ik vraag me af of die toen al bestond. (kwam pas op 17 augustus in de Top 40). Kortom, ik ben er nog niet uit. gr. thijs

Thijs,

 

Running up that hill van Kate Bush kwam in 17 augustus in de Top 40 , maar wel in 1985.

Dus in de uitzending van 01-05-1987 was het dus al een 'gouwe ouwe".

 

Overige door mij genoemde nummers komen wel uit het tweede kwartaal van 1987.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei thijs5326:
2 uur geleden zei Gerard van den Ende:

John and Bertus,

 

I think it must be 1-05-1987

 

Music of Starship (Nothing's gonna stop us now), Madonna (La isla bonita) and Richenel (Temptation) were hits during that period.

 

Also the LU commercial was very often to hear during that period. And you heard a commercial for Mother's Day (In Holland the second Sunday of May)

 

At last I think it is Ad Roberts you hear and not Gert van der Zee.

 

Kind regards

 

Gerard

 

 Gerard,  Ad had het over Nico (Stevens) en die was op 1 mei niet aan boord. Ad had het ook over Maarten (de Jong) en die was 1 mei wel aan boord. Verder draaide Ad Running up that hill van Kate Bush en ik vraag me af of die toen al bestond. (kwam pas op 17 augustus in de Top 40). Kortom, ik ben er nog niet uit. gr. thijs

Kate Bush: deze song hier werd in GB op 5 augustus 1985 uitgebracht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

Thijs,

 

Running up that hill van Kate Bush kwam in 17 augustus in de Top 40 , maar wel in 1985.

Dus in de uitzending van 01-05-1987 was het dus al een 'gouwe ouwe".

 

Overige door mij genoemde nummers komen wel uit het tweede kwartaal van 1987.

 

Gerard

1 mei 1987? ja dat zou wel kunnen. Maarten en Nico hadden een tape-programma en Wim de Valk (verkeersinformatie tijdens Springsteen), Ad Roberts en Luc Dardin waren aan boord. (Windkracht 4 tot 6 werd overigens die hele week en de week erna gepresenteerd door Ad Roberts) Bedankt. gr.thijs 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.