Spring naar bijdragen

Skip Voogd overleden


nchuijg

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Peter van Odekerke:

 

Heel goed Juul. 

Kijk, zolang op dit Vreemde Snuiter  Collectief niet wordt ingegrepen als iemand zich inschrijft onder de naam van zo ongeveer de grootste top 40 radio deejay ooit, nu wijlen Dan Ingram, spreek ik schande daarvan. Deze persoon meldt zich aan als Dan ingram, dus niet geheel juist lijkt mij zo. Het heeft mij veel moeite gekost om uitgeschreven te worden uit de ledenlijst van dit VSC. Nergens was een button te vinden die je met één druk op de knop uit de ledenlijst haalt op eigen verzoek. Maar...na aandringen was ik toch weggeschreven. Natuurlijk had ik mij weer aan kunnen melden bij dit VSC onder bijvoorbeeld de naam Ad bouman of Bull verwey of Lex harding < let wel ook de achternaam foutief geschreven, zonder hoofdletter>. Maar dat zou een aantal Vreemde Snuiters alhier ongetwijfeld fataal zijn geworden en dat wil ik niet op mijn geweten hebben. Wat restte was even de achternaam lenen van mijn verre achterneef uit Schin op Geul hulpkapelaan van Odekerke. Hij ging accoord maar adviseerde mij om in te schrijven onder de naam Petrus van Odekerke. Dat ging mij iets te ver, het werd Peter. Geboren in Limburg en recentelijk verhuisd naar Graauw in Zeeuws Vlaanderen, groot liefhebber van de BRT en bijna onbekend met het fenomeen "zendboten". Enfin, dat de LPAM crowdfunding liefhebber  ook nog even op een "fijne" manier Skip Voogd natrapt is ronduit schandalig.

Moet op zijn minst goed zijn voor een excuus, ach geef hem direct maar de rode kaart. 

Ik vermoed dat deze schrijvelarij "uut Grunn" snel verwijderd zal zijn. Heb er dus maar een screenshot van gemaakt. 

Keep on rocking Snuiters.

Sneu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Skip 'werkte"  in 1961 ook voor Veronica.

Hij schreef de teksten voor MuziekExpress dat werd gepresenteerd door Bob en Brenda. ( Bob was toen Rob Out)

 

Hier nog een aardige foto uit ik meen 1964.  Kun je je niet voorstellen, de heren keurig in het pak.

 

 

screen 688.jpg

33 minuten geleden zei Sylvester:

Dit vond ik op YouTube: Popstation uit 1970 (ik denk april of mei, gezien de gedraaide platen), gepresenteerd door Audrey van der Jagt, samenstelling Skip Voogd: 

 

 

 

 

Audry, getrouwd met Chiel de Kruijf, met die mooie stem. Beiden heb ik mee gewerkt in m'n TROS radio jaren.

Zowel Audry als Chiel vreselijk aardige mensen.

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Juul:

Skip 'werkte"  in 1961 ook voor Veronica.

Hij schreef de teksten voor MuziekExpress dat werd gepresenteerd door Bob en Brenda. ( Bob was toen Rob Out)

 

Hier nog een aardige foto uit ik meen 1964.  Kun je je niet voorstellen, de heren keurig in het pak.

 

 

screen 688.jpg

 

 

Audry, getrouwd met Chiel de Kruijf, met die mooie stem. Beiden heb ik mee gewerkt in m'n TROS radio jaren.

Zowel Audry als Chiel vreselijk aardige mensen.


 

 

18 uur geleden zei Sylvester:

Dit vond ik op YouTube: Popstation uit 1970 (ik denk april of mei, gezien de gedraaide platen), gepresenteerd door Audrey van der Jagt, samenstelling Skip Voogd: 

 

 

Dank!

Het programma Popstation heeft later in de jaren 70 en 80 jarenlang gedraaid op zaterdagochtend (en later middag) met Henk Mouwe als presentator. 
In 1970 was het te horen op maandag van 10.00 tot 12.00 uur.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.