Spring naar bijdragen

Documentry AFN Vietnam


hans knot

Aanbevolen berichten

AFVN "the voice from home away from home". Uniek materiaal. AFN Vietnam was nog veel belangrijker voor de US soldaten in Vietnam dan de AFN stations in West Duitsland. 

In 64 beluisterde ik AFN Europe voor  eerst en volgde de stations tot en met de sluiting in de mid 90s. 

bewerkt door Peter van Odekerke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder luisterend naar de boeiende special over AFVN wordt ook melding gemaakt dat in de mid60s tv uitzendingen werden verzorgd door  AFN TV daarbij gebruikmakend van "zendvliegtuigen" die boven Vietnam rond vlogen. Ja.....hier komt de inspiratie  van Ronan voorbij met zijn Caroline TV droom. Wie herinnert zich die geruchten, was erbij toen het in 69 in de pers opdook, oa in Disc and Music Echo. Ik kocht het exemplaar toen maar voor alle zekerheid. Helaas nooit bewaard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Peter van Odekerke:

Verder luisterend naar de boeiende special over AFVN wordt ook melding gemaakt dat in de mid60s tv uitzendingen werden verzorgd door  AFN TV daarbij gebruikmakend van "zendvliegtuigen" die boven Vietnam rond vlogen. Ja.....hier komt de inspiratie  van Ronan voorbij met zijn Caroline TV droom. Wie herinnert zich die geruchten, was erbij toen het in 69 in de pers opdook, oa in Disc and Music Echo. Ik kocht het exemplaar toen maar voor alle zekerheid. Helaas nooit bewaard.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.