Spring naar bijdragen

Gezocht Avondspits opnames en even voorstellen.


rolfm

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei rolfm:

Hallo,
Mijn naam is Rolf en ik ben sinds gisteren lid van het radiotrefpunt.
Ik ben op zoek naar opnames van de Avondspits en al zoekende kwam ik uiteindelijk op dit forum terecht.
Inmiddels heb ik hier ook al een paar oude opnames van de Avondspits kunnen downloaden (met dank aan Bertus) maar van verreweg de meeste links is de download termijn helaas verstreken.
De reden dat ik naar deze opnames opzoek ben is dat ik de laatste jaren wat audio apparatuur uit mijn jeugd (jaren 80)verzameld heb waar ik indertijd het geld niet voor had.
Ik heb deze apparatuur opgeknapt en alle onderdelen zijn nu weer spelend (zie ook foto) en het lijkt me heel leuk om ook weer opnames uit die tijd te kunnen beluisteren op deze apparatuur

Als (oud)fan van de avondspits zijn dus alle opnames uit die tijd (1978 -1988 en  1990-1995) meer dan welkom

 

Bij deze alvast iedereen hartelijk dank voor de genomen moeite
Groeten Rolf
 

Audio.jpg

Mooie Philips verzameling heb je daar. Met de gepowerde "Motional Feedback" boxen die mijn gedacht heel mooi klinken. Van al mijn Philips apparaten heb ik alleen de platendraaier nog werkende. Die donker grijze. De rest heeft het na meer dan 40 jaar trouwe dienst begeven...... En ja de avondspits is ons helemaal niet vreemd. Ik heb er helaas geen opnames van maar ik luisterde vroeger wel.

 

Welkom Rolf.

 

Mvg

Zjos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
Op 24-1-2022 om 21:05 zei Albatrosstudio:

Welkom Rolf,

 

Hier heb je er een paar:


Please login or register to see this link.

 

NOS R3 1978-05-29 Avondspits Frits Spits Eerste 1808-1830 .mp3

NOS R3 1979-08-17 Avondspits Frits Spits.mp3

NOS R3 1987-08-04 Avondspits - Vakantiespits - Kas van Iersel.mp3

NOS R3 1988-03-31Avondspits Frits Spits.mp3

NOS R3 1988-04-01 Avondspits Frits Spits.mp3

NOS R3 1988-04-02 Avondspits Frits Spits Laatste.mp3

+ nog 3

            Hallo, wil je deze avondspitsen terug posten a.u.b !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...
Op 10-2-2023 om 10:03 zei albert1978_9:

Zijn er nog mensen die uitzendingen van de Avondspits hebben uit de periode 1982 tot en met 1986? Ik ben alle links in deze thread wel nagelopen, maar de meeste zijn inmiddels verlopen (en logisch natuurlijk).

 

Hoor het graag! Alvast bedankt!

 

groet,

Albert

                                     Hallo,

 Wie wil deze avondspitsen terug posten uit de periode 1982 tot en met 1986 ? Bij voorbaat dank !

 

                                                                       lucky lucky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6380
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    DB96
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.