Spring naar bijdragen

ID&T radio - 2004 - Edit den Doosch


Eric

Aanbevolen berichten

Dank voor het delen Eric, en wat mij betreft mag je de overige uitzendingen van Edit ook plaatsen hoor. Wat je zegt is waar, Edit heeft een bijzondere manier van presenteren, iets wat ik enorm kon waarderen. Net even anders dan al die andere stemmen. Heb ooit in haar uitzending nog tickets gewonnen voor een danceparty, dus wie weet zit ik nog ergens tussen je airchecks ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ID&T gaat weer de boel omgooien! (juni 2004)
--------------------------------------------------------------------------------
 
Het landelijke commerciële radiostation 'ID&T Radio' heeft alles uit de kast 
gehaald om de luistercijfers alsnog omhoog te halen. Vanaf 7 juni is Edit van Loo, 
beter bekend als Edit den Doosch weer te horen op de Nederlandse radio in de nieuwe 
programmering van 'ID&T Radio'. Zij wordt tijdens haar show vergezelt door Eddy Keur, 
bekend van Noordzee FM, Q the Beat en de stem van Cash & Carlo. 

Edit zal van maandag tot en met vrijdag een dagelijks programma 'Break the day' 
krijgen tussen twee en vijf in de middag. Edit was eerder te horen op SlamFM en 
Q the Beat. Op dit laatste station was ze razendpopulair met haar programma die ze 
presenteerden met Eddy Keur. ID&T wil deze formule doorzetten op ID&T Radio. 
Vorig jaar zat Edith nog een tijdje bij 538, maar door kon ze het niet vinden met 
het tienerimago dat het station moet uitzenden in de avond. Edit den Doosch: 
“Ik zou niet meer bij een ander station willen werken, ik voel me al echt thuis bij 
ID&T Radio met Soedesh Moerlie als kapitein op het schip. Ik heb er 100% vertrouwen 
in.”

Soedesh Moerlie is de nieuwe stationsmanager. Hij volgt Duncan Stutterheim op die de 
laatste tijd het station niet terug op de rails kreeg. Duncan gaat zich nu nog wel 
bemoeien met de radio, maar wel wat minder. Moerlie was al een keer stationsmanager 
bij ID&T Radio in de tijd dat het station ook nog "Slam FM" heette. Moerlie moest 
vanwege de reorganisatie en het maar niet komen van die etherfrequentie (die er nu 
dus wel is) het schip ruimen. Nu mag hij alsnog zijn taak afmaken.

In de programmering verandert er meer. 'Hoebee Hardop' met Dennis Hoebee blijft 
’s morgens van 7 tot 10. Erik de Koning, momenteel nog dagelijks te horen van zes 
tot acht in de avond zal vanaf 1 juni een programma gaan maken tussen 10 en 13 uur. 
Tussen 13 en 14 uur gaat ID&T interactieve in 'Free choice'. Luisteraars kunnen dan 
via SMS hun eigen plaat aanvragen.

Het programma 'Studio 54' wordt met 1 uur uitgebreid en een uur eerder beginnen. 
Vanaf 1 juni wordt het programma van 17 tot 20 uur gepresenteerd door Erik van Kleef. 
Van Kleef was voorheen ook op Hot Radio te horen in Oost Nederland. Vast onderdeel in 
het programma 'Studio 54' is de clubmix. Elke dag zal men twee keer een mix uitzenden 
van 25 minuten. Alleen de woensdag zal er anders uitzien, want dan is Ferry Corsten 
een uur lang te horen op ID&T Radio. Station manager Soedesh Moerlie: “Er wordt nog 
steeds gesleuteld aan het format van 'ID&T Radio' om het station een goede uitstraling 
te geven. Aan het eind van 2004 willen we toch minimaal 1 % marktaandeel hebben”

ID&T gaat voorlopig nog niet uit de ether. Wel moeten de cijfers voor 31 december 2004 
weer naar een marktaandeel van 0,5% anders wachten anderen stations op de graag gewilde 
"alternatieve" frequentie en moet ID&T "verkoop" van de frequentie overwegen. Kink FM 
en Arrow Rock Radio zijn mogelijke opvolgers voor de frequenties van ID&T. Maar zover 
is het nog lang niet. Heel soms gaat het namelijk best goed met ID&T Radio ... op 
woensdag behoren ze na 538 tot het best beluisterde radiostation van Nederland met een 
marktaandeel van 13%. Het programma Q-dance Radio met o.a. de razendpopulaire dj's Dana 
en Luna is veruit het bestbeluisterde programma van ID&T Radio. Waarom het goedlopende 
programma Thunderdome Radio (na Q-dance radio) dan opeens plaats moet maken voor Ferry 
Corsten blijft een raadsel. Waarschijnlijk verhuist Thunderdome naar een andere dag.

Bron: Adformatie

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

ID&T radio 2004

Op verzoek nog een keer in de herhaling, maar in wat grotere 'brokken'. 2004, de maanden oktober en november. Dit was alles. 

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041108.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041109.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041117.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041118.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041123.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041124.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041126.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041019.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041020.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041021.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041022.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041025.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041026.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041027.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041028.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041029.mp3

 

Please login or register to see this link.

Edit den Doosch - Break the Day 041105.mp3

 

Please login or register to see this link. All 17 files
 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
11 uur geleden zei wlardi:

helaas 

 

juni ,juli , augustus en september niet meer te downloaden

 

 

Klopt, het staat maar tijdelijk op pixeldrain. Ik heb begrepen dat, als het een bepaalde niet meer is gedwonload, wordt verwijderd. Dus het zou betekeken dat er langere tijd niet meer naar is omgekeken. 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eric bedankt voor reactie

 

Inmiddels als wel kunnen genieten van de uitzendingen die nog wel te DL waren ,en ook de van de plaatjes die toen werden gedraaid . helemaal f terug in de tijd. en het hete volgens mij .. doosch in de middag? 

in ieder geval  bleef ik luisteren ,haar manier van presenteren was anders een beetje rommelig maar met opzet en een lach.

 

heel erg dank daarvoor.

 

mocht je nog iets hebben van die periode hoor het graag 

grtz wlarr 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6367
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jean Pierre De Zeerover
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.