Spring naar bijdragen

Hulp bij datum.


Juul

Aanbevolen berichten

Goeie vraag Douwe,

 

Werd uitgezonden tussen 16-18 uur. En muziek express duurde meestal een uur. Dus ja wat is het tijdstip?

Op de band kan ik het niet meer zien want de stickers zijn er af.............

En in de programma schema's vindt ik het niet terug.  Het heet gewoon LHS.

Ik ga verder zoeken

 

En dom ik had de datum zo kunnen zien en het uur ook. Kijk maar.

Het is code 8 en dat betekent het 8e uur sinds 06.00 in de ochtend. Dus reken maar uit.

 

16.00 - 17.00 uur

 

 

screen 1.022.jpg

screen 1.022b.jpg

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanvullend op Albatros:

 

Ik heb het Veronicablad van week 34 van 1973 er even bij gezocht. De Lex Harding Show was toen tussen 16.00 en 18.00 uur (Rob zat van 2 tot 4). Lex neemt aan het einde hoorbaar afscheid van de Lex Harding Show en zegt niet 'tot zo'. Het moet dus wel het tweede uur (17.00-1800) zijn.

Ik bleek de opname ook al te hebben, maar fout omschreven ('16.15-17.00'), wel in studiokwaliteit, maar te snel afgespeeld. Maak dus graag gebruik van deze master van Juul.

Edwin

bewerkt door rauhfaser
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die datum komt dus bij de download club vandaan. Ik heb dat nooit verder afgeluisterd totdat ik van de week  de master of wat er van over is tegenkwam. Het hand schrift van Ad (techn) was niet zo duidelijk. Ik dacht "8" te lezen maar ik ga er nu ook van uit dat het 17-18 uur.

Dit is de screen  met datum zoals ik hem heb over genomen van de download club.

 

 

screen 1.024.jpg

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-2-2022 om 10:26 zei Juul:

Ja die datum komt dus bij de download club vandaan. Ik heb dat nooit verder afgeluisterd totdat ik van de week  de master of wat er van over is tegenkwam. Het hand schrift van Ad (techn) was niet zo duidelijk. Ik dacht "8" te lezen maar ik ga er nu ook van uit dat het 17-18 uur.

Dit is de screen  met datum zoals ik hem heb over genomen van de download club.

 

 

screen 1.024.jpg

 

Zojuist zei rauhfaser:

 

Ik heb hem gistermiddag in de auto gedraaid. Om 17.20 meldt Lex de tijd. 'het is tien voor half zes'. 
En Lex heeft altijd gelijk, hoor ik wel eens. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei rauhfaser:

 

Ik heb hem gistermiddag in de auto gedraaid. Om 17.20 meldt Lex de tijd. 'het is tien voor half zes'. 
En Lex heeft altijd gelijk, hoor ik wel eens. 😉

 

Je mag hopen dat hij het om 17.20 meldde, want anders zat hij er alsnog naast. :cool:

 

En natuurlijk vergist Lex zich weleens, net als wij allemaal. In dit programma meldt hij bijvoorbeeld dat de albumversie van 'I heard it through the grapevine' van CCR 'wel bijna twintig minuten' duurt. In werkelijkheid was dat elf minuten en twee seconden.

  • Vind ik leuk 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Will Stevens:

 

Je mag hopen dat hij het om 17.20 meldde, want anders zat hij er alsnog naast. :cool:

 

En natuurlijk vergist Lex zich weleens, net als wij allemaal. In dit programma meldt hij bijvoorbeeld dat de albumversie van 'I heard it through the grapevine' van CCR 'wel bijna twintig minuten' duurt. In werkelijkheid was dat elf minuten en twee seconden.

Ja klopt, die 20 minuten was een wel heel wilde gok. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Will Stevens:

 

Je mag hopen dat hij het om 17.20 meldde, want anders zat hij er alsnog naast. :cool:

 

En natuurlijk vergist Lex zich weleens, net als wij allemaal. In dit programma meldt hij bijvoorbeeld dat de albumversie van 'I heard it through the grapevine' van CCR 'wel bijna twintig minuten' duurt. In werkelijkheid was dat elf minuten en twee seconden.

 

 

Ja, dat was nog uit de tijd dat we nog niet digitaal de tijd konden aflezen en op sommige LP's stond de tijd ook niet.

Misschien was dat wel de gok. Dus om nu te schrijven dat ie 11'20" duurt is een beetje flauw.

Want dat heb jij waarschijnlijk nu ook van Internet. Lekker makkelijk, beetje "muggenziften" Will.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heb ik jarenlang een promo van 'We love the pirates' van The Roaring Sixties gehad. Indertijd meegenomen vanaf de Jeanine van Radio Atlantis toen ik daarop zat. Felix Meurders heeft me daar nog eens 30 gulden voor geboden. Daar ben ik niet op ingegaan, maar helaas is deze single kwijtgeraakt bij een verhuizing...

Piet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.