Spring naar bijdragen

Veronica 1224 - Sentimental Journeys uit de zomer van 1996


Ben

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Ben:

In 1995 heette het programma Avond van 't Sentiment en werd zowel op Dinsdag- als Vrijdagavond uitgezonden tussen 22:00 en 24:00 op Radio 2. Ik zal de programma's uit Augustus 1995 gaan aanbieden in een separaat draadje op het forum voor Veronica als Publieke Omroep.

 

De avond van 't Sentiment was het vervolg op 17 afleveringen van de Geschiedenis van de Zeezenders, die in Juni en Juli 1995 werden uitgezonden.

Hi Ben,

 

Volgens mijn archief bestond "de geschiedenis van de zeezenders" uit 9 delen van 2 juni 1995 tot en met 30 juni 1995. Ik denk dat Ad daarna nog een soort nastoot gaf met overgebleven materiaal. Inderdaad onder de naam de Avond van het Sentiment waarvan de laatste uitzending op 25-8-1995 de lucht inging. Daarna werd Veronica weer commercieel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Douwe,

 

Als ik de aflevering van 1 Augustus 1995 heb geupload kun je Ad horen zeggen dat dat de eerste aflevering van de Avond van 't Sentiment is. Juni en Juli waren "Geschiedenis van de Zeezenders" (inderdaad met een extensie ten opzichte van het eerste plan van 9 Afleveringen). De laatste aflevering van Avond van 't Sentiment was op 29 Augustus 1995.

 

Maar de termen werden wel 's door elkaar gebruikt. Hoe dan ook, ik vond het geweldige programma's om naar te luisteren.

 

bewerkt door Ben
Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Hi Ben,

 

Volgens mijn archief bestond "de geschiedenis van de zeezenders" uit 9 delen van 2 juni 1995 tot en met 30 juni 1995. Ik denk dat Ad daarna nog een soort nastoot gaf met overgebleven materiaal. Inderdaad onder de naam de Avond van het Sentiment waarvan de laatste uitzending op 25-8-1995 de lucht inging. Daarna werd Veronica weer commercieel.

Ook ik heb wel interesse in augustus 1995.

 

Heeft iemand toevallig Veronica SJ van 31 augustus 1996?

 

Ben, hartelijk dank voor deze mooie reeks. Ik wist nauwelijks af van het bestaan en ga er in de toekomst regelmatig van genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Ben:

Hi Douwe,

 

Als ik de aflevering van 1 Augustus 1995 heb geupload kun je Ad horen zeggen dat dat de eerste aflevering van de Avond van 't Sentiment is. Juni en Juli waren "Geschiedenis van de Zeezenders" (inderdaad met een extensie ten opzichte van het eerste plan van 9 Afleveringen). De laatste aflevering van Avond van 't Sentiment was op 29 Augustus 1995.

 

Maar de termen werden wel 's door elkaar gebruikt. Hoe dan ook, ik vond het geweldige programma's om naar te luisteren.

 

Maakt niet uit Ben, ik vond het ook geweldige programma's.

 

Bouman is Bouman want op mijn opname van 28-7-95 zegt ie ook al "Avond van het sentiment". 1-8-95 heb ik denk ik niet, 4-8-95 weer wel.

 

Ben ook benieuwd naar jouw uitzending van 29 augustus want bij mij zegt Bouman vrijdag 25-8-95 dat het de laatste is en sluit daarom af met A friend of mine van Fields en een toespraakje.

 

9 uur geleden zei Bart Van Peer:

Heeft iemand toevallig Veronica SJ van 31 augustus 1996?

 

Ja, die heb ik wel als Ben hem niet heeft. 

 

Ik heb er ook wel een aantal uit 1997 als Ben die niet heeft.

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Albatrosstudio:

Ben ook benieuwd naar jouw uitzending van 29 augustus want bij mij zegt Bouman vrijdag 25-8-95 dat het de laatste is en sluit daarom af met A friend of mine van Fields en een toespraakje.

 

25e was de laatste met Bouman. De 29e was de laatste met Stenders.

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Albatrosstudio:

Ik heb er ook wel een aantal uit 1997 als Ben die niet heeft.

Hi Douwe,

 

Wat mij betreft graag! Ik heb geen andere op DAT uit 1997, het zou kunnen dat ik ze op videotape heb staan, maar dan moet ik ze nog gaan tegenkomen en dat kan wel even duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.