Spring naar bijdragen

Theater van 't Sentiment 28-03-2002 20:00-23:00 Stefan Sasse - 28 Maart 1964


Ben

Aanbevolen berichten

  • Ben changed the title to Theater van 't Sentiment 28-03-2002 20:00-23:00 Stefan Sasse - 28 Maart 1964

Dag Ben,
Hartelijk dank voor deze opname van het Theater van het Sentiment. Ik heb van 1998 t/m 2012 vaak geluisterd naar het Theater en vind het erg leuk om dit weer een keer terug te horen  
Mocht je toevallig nog meer opnames hebben van het Theater van het Sentiment met Marc Stakenburg of Stefan Stasse dan houd ik me van harte aanbevolen.

MvG
Rolf

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even gekeken, Rolf maar heb niet kunnen ontdekken dat ik al eerder een aflevering heb gedigitaliseerd. Ik vermoed dat ik deze heb opgenomen omdat ik had gehoord dat er aandacht aan Radio Caroline geschonken zou worden.m Maar mocht er nog wat opduiken dan zal ik het hier neerzetten,.

 

Ik heb er ook wel regelmatig naar geluisterd, het was een erg leuk programma.

 

Overigens hoorde ik in dit programma dat Stefan op een gegeven moment ene Jaap de Vries aan de telefoon heeft. Ik dacht bij mezelf, dat zal toch niet ...

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ben,
Dank voor je snelle (re)actie en jammer dat er (waarschijnlijk) geen andere opnames in je archief zitten
Ik weet dat je opnames vanaf 2017 van het Theater van het Sentiment kunt terug luisteren op radio 5 maar dat vind ik, in mijn geval, toch een stuk minder leuk door het ontbreken van luister herinneringen 

 

Dus mochten er nog andere forum gebruikers zijn die opnames hebben van het Theater van het Sentiment van  2012 of eerder hebben en in de gelegenheid zijn die hier te delen dan zou ik dat zeer op prijs stellen

Groeten Rolf.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei rolfm:

Hoi Ben,
Dank voor je snelle (re)actie en jammer dat er (waarschijnlijk) geen andere opnames in je archief zitten
Ik weet dat je opnames vanaf 2017 van het Theater van het Sentiment kunt terug luisteren op radio 5 maar dat vind ik, in mijn geval, toch een stuk minder leuk door het ontbreken van luister herinneringen 

 

Dus mochten er nog andere forum gebruikers zijn die opnames hebben van het Theater van het Sentiment van  2012 of eerder hebben en in de gelegenheid zijn die hier te delen dan zou ik dat zeer op prijs stellen

Groeten Rolf.

Dag Rolf,

 

Tussen 2001 en 2003 heb ik talloze uitzendingen van 'Het Theater' zitten tapen. Regelmatig drie uur per avond, soms twee of één. Ik heb ongeveer een bananendoos vol met cassettes. 

Als je iemand kent die tijd, zin en de mogelijkheid heeft om de tapes te digitaliseren, kunnen ze wat mij betreft tijdelijk in bruikleen. 

 

Greetz,

Everton

 

   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Zeitreise:

Hallo !      😊

Een oude cassetteband met matige opname.  90 minuten "Theater Van Het Sentiment"

- 4. April 1970 met Stefan Stasse. 

 

Please login or register to see this link.

 

Theater 4 April 1970.mp3

 

Veel plezier in ieder geval. Groeten

 

Hendrik

 

KRO-R2-20000404-2039-2211-StefanStasse-HetTheaterVanHetSentiment-(19700404)

 

groet, Hans

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 2/27/2022 at 5:01 PM, Henk said:

KRO Radio 2 - Theater Van Het Sentiment

 

De uitzending van 27 maart 2012 van 20.00 tot 23.00 uur met Cobus Bosscha. Kroondag 27 maart 1974.

 

Please login or register to see this link.

 

 

 

Hoi Henk,

Ik heb deze twee keer gedownload, en beide keren kreeg een foutmelding toen ik het probeerde uit te pakken.

Groeten,

Marc 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De reden dat hij niet uitgepakt kan worden is dat de zijn 'ingepakt' met RAR en niet iedereen beschikt hierover, dit in tegenstelling tot ZIP.

 

Uitgepakt en opnieuw geupload. Nu moet het wel lukken.

 

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

bewerkt door Roel Dickse
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Roel Dickse said:

De reden dat hij niet uitgepakt kan worden is dat de zijn 'ingepakt' met RAR en niet iedereen beschikt hierover, dit in tegenstelling tot ZIP.

 

Uitgepakt en opnieuw geupload. Nu moet het wel lukken.

 

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

 

.rar-files krijg ik gewoonlijk wel geopend, maar deze niet. Hoedanook, dankjewel Henk en Roel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.