Spring naar bijdragen

T V spot voor het nieuwe Veronica lijkt toenadering oude Veronica gevoel


wim1958

Aanbevolen berichten

Ik zie de laatste tijd op tv de reclame spot voor het huidige Radio Veronica. Het valt me daarbij op dat er heel erg een verbinding wordt gelegd naar het oude Veronica met vinyl platen en zelfs de hoes van de Veronica lp.
Dat is natuurlijk te danken aan Rob Stenders die het oude Veronica een warm hart toedraagt.

Ik vind dit een mooie en opmerkelijke ontwikkeling. 

 

Wim de Lang 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei wim1958:

 Het valt me daarbij op dat er heel erg een verbinding wordt gelegd naar het oude Veronica met vinyl platen

 

De winkels liggen tegenwoordig vol met vinyl, ik zie dat gebruik van vinyl in die reclame meer als iets van deze tijd en niet een verbinding met "vroeguh"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei radio tpot:

Commercieel mag en kan alles natuurlijk.

Maar het Veronica van de Norderney is gestopt in 1974.

Als er een radio station is, welke nog de meeste roots naar het verleden heeft, dan is dat natuurlijk 538.

 

Theo

nou 538 heeft nog voor mij alleen de naam maar aan Veronica doet denken Bij Veronica heb ik door Rob nu meer dat gevoel terug gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jaap De Vries:

nou 538 heeft nog voor mij alleen de naam maar aan Veronica doet denken Bij Veronica heb ik door Rob nu meer dat gevoel terug gevonden.

Ik denk  dat Lex en Ad dat onderschrijven.
Ik moet daar wel bij aantekenen dat 'het oude Veronica' vele gezichten had. Dat was én de Lexjo én de Jukebox. Corry & de Rekels én Alice Cooper.

Dat gold heel erg in het begin nog voor het 538 van Erik de Zwart, die in '92 Frans Bauer in zijn eigen programma draaide. Daarna is de radio sterk gesegmenteerd geraakt. Stenders richt zich op de popliefhebbers van de zeezenders in de 70s, die naar Lex, Rob Out, Goot, Lagarde en Maat luisterden.

En daarnaast op het publiek van de Volle Vrijdag, waar Stenders zelf een belangrijk aandeel in had. Ook dát is 'een' Veronica (en greep in de jaren 80 voor een deel nog terug op de zeezendertijd). 

 

Edwin

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.