Spring naar bijdragen

Alaister gezocht die bij Caroline wenste te werken


hans knot

Aanbevolen berichten

  • 2 months later...

Je hebt mail Hans. En nu hopen dat dit de enige echte Albert Dieffenthaler is, en daar lijkt het sterk op. Tineke zou hem gekend moeten hebben.

 

Ik stuitte met mijn zoektocht wel op een verrassing. In het dagblad van Aruba valt rechtsboven op de voorpagina een interessant stukje op.

Please login or register to see this link.

 

Rob V.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Rob Veld:

Je hebt mail Hans. En nu hopen dat dit de enige echte Albert Dieffenthaler is, en daar lijkt het sterk op. Tineke zou hem gekend moeten hebben.

 

Ik stuitte met mijn zoektocht wel op een verrassing. In het dagblad van Aruba valt rechtsboven op de voorpagina een interessant stukje op.

Please login or register to see this link.

 

Rob V.

hartelijk dank speurderneus!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-5-2022 om 21:49 zei Rob Veld:

Je hebt mail Hans. En nu hopen dat dit de enige echte Albert Dieffenthaler is, en daar lijkt het sterk op. Tineke zou hem gekend moeten hebben.

 

Ik stuitte met mijn zoektocht wel op een verrassing. In het dagblad van Aruba valt rechtsboven op de voorpagina een interessant stukje op.

Please login or register to see this link.

 

Rob V.

Dank, voor mij zeer interessant als oud Aruba bewoner.

Maar waar is hij nu, laatste bericht was - ergens in Australie-.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ruudam:

Dank, voor mij zeer interessant als oud Aruba bewoner.

Maar waar is hij nu, laatste bericht was - ergens in Australie-.

Hij heeft redelijk goed geboerd op Aruba heeft een behoorlijke fantasie maar gegevens lopen stuk jaren geleden. Vertel eens meer over wat je weet over Australië , waar en waarom etc?  dank en groet Hans

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-5-2022 om 21:49 zei Rob Veld:

Je hebt mail Hans. En nu hopen dat dit de enige echte Albert Dieffenthaler is, en daar lijkt het sterk op. Tineke zou hem gekend moeten hebben.

 

Ik stuitte met mijn zoektocht wel op een verrassing. In het dagblad van Aruba valt rechtsboven op de voorpagina een interessant stukje op.

Please login or register to see this link.

 

Rob V.

 

 

Dag Rob, ik heb het gelezen maar er staat :

"die vroeger ook bij Veronica werkzaam was"

 

Ik ben z'n naam ook nog niet tegen gekomen  in onze zeezender periode.

Ook op de personeelslijst van Oom Bull  staat die naam er niet.

"rijke fantasie".................komt nog steeds voor.

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Juul:

 

 

Dag Rob, ik heb het gelezen maar er staat :

"die vroeger ook bij Veronica werkzaam was"

 

Ik ben z'n naam ook nog niet tegen gekomen  in onze zeezender periode.

Ook op de personeelslijst van Oom Bull  staat die naam er niet.

"rijke fantasie".................komt nog steeds voor.

 

Andere interviews en krantenberichten geven nog veel meer fantasie bij de man. Zo heeft hij bij RNI gewerkt, komt de naam van Radio Zweden voorbij en zelfs Radio Scotland. Uiteindelijk heeft hij met verschillende ondernemingen op Aruba goed geboerd maar na 2003 heb ik niets meer over hem kunnen vinden.

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-5-2022 om 18:08 zei hans knot:

Hij heeft redelijk goed geboerd op Aruba heeft een behoorlijke fantasie maar gegevens lopen stuk jaren geleden. Vertel eens meer over wat je weet over Australië , waar en waarom etc?  dank en groet Hans

Helemaal niets, was een gerucht.

Op 10-5-2022 om 21:06 zei hans knot:

 

Andere interviews en krantenberichten geven nog veel meer fantasie bij de man. Zo heeft hij bij RNI gewerkt, komt de naam van Radio Zweden voorbij en zelfs Radio Scotland. Uiteindelijk heeft hij met verschillende ondernemingen op Aruba goed geboerd maar na 2003 heb ik niets meer over hem kunnen vinden.

 

Tegen mij eind jaren 90 geen grote verhalen, terwijl  we vaak samen in de auto onderweg waren. We spraken alleen over het radio project Aruba NL, en bezochten mogelijke financiers zoals SBS.

In de auto werd ook door hem via mijn mobile telefoon, zon groot ding die je om je nek moest hangen, naar Miami gebeld om een satelliet verbinding te regelen. Dat is niet gelukt en daar is het project op vast gelopen. Wel kwam er een nieuwe satelliet bij PAS 2 (PanAM Sat) maar dat was veel te laat voor ons.

 

Anders bellen met de de Kelkboompjes op Aruba, misschien weten die waar hij is. (Hij begon bij Radio Kelkboom)

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.