Spring naar bijdragen

RNI - 29-12-1973 - 1000-1200- AD Sport en Sportwereld


Vincent

Aanbevolen berichten

Noordzee AD Sport & Sportwereld - MediaPages.nl staat ook info over dit programma 

 

Radio Noordzee Internationaal (14/10/1972): Mart Smeets en Harry Vermeegen - 'AD Sportwereld' by RadioVisie | Mixcloud

 

Dus er zijn vele die het presenteerde maar hier hoor ik dus Nico .... 

bewerkt door Jaap De Vries
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook geluisterd en geen stem herkend. Inderdaad, Nico hoor ik niet en Ferry was per Oktober (na het DVM "probleem") weg bij RNI. In de aftiteling hoor ik een aantal namen, die ik niet zou herkennen aan hun stem. Mogelijk zijn het twee van die, maar welke, ik weet het niet.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Ben:

Ik heb ook geluisterd en geen stem herkend. Inderdaad, Nico hoor ik niet en Ferry was per Oktober (na het DVM "probleem") weg bij RNI. In de aftiteling hoor ik een aantal namen, die ik niet zou herkennen aan hun stem. Mogelijk zijn het twee van die, maar welke, ik weet het niet.

Ben,

 

Voor dat dilemma sta ik ook.

Op het eind worden alle medewerkers genoemd, die in 1973 meegewerkt hebben aan dit sportprogramma, waaronder Nico Steenbergen. De persoon die dit doet laat hierbij niet duidelijk blijken, wie hij nu zelf is.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Ben:

Op 12:50 hoor ik dat Hidde vd Ploeg een van de "RNI stemmen" is. Op 31:40 wordt Harry Vriend genoemd. Op 51:30 wordt Hans Briant(?) genoemd en om 1:01:00 Harry Vermeegen en Mart Smeets. Zou de presentator dan misschien Erik Post zijn?

Het rijtje aflopend Ben zou het wel moeten denk ik zo.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.