Spring naar bijdragen

Radio Nova (UK) op 17-11-1990 met John Kenning en Steve Silby


Ben

Aanbevolen berichten

Dit is opgenomen van de ASTRA satelliet op een Ferro cassette. Na wat gegoogle las ik dit:

 

Radio Nova did make a return in the summer of 1990. The Nova Night Network was no more but, as usual, Cary had a new innovative service up and running. With the main station only on air during the peak hours, after 7pm the Club Music service kicked in. This was another sustaining service, offering a non-stop music feed to clubs and bars. However, this time around, Radio Nova never really set the world alight and instead burnt itself out, finally being extinguished on March 26th 1991, just a month short of a decade on from when it first burned brightly over Dublin.

 

Zie : Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

bewerkt door Ben
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Ben:

Leuk om te lezen, Peter!

 

Ik heb nog een andere opname van Nova gevonden uiy begin 1991, hier noemen ze zich Nova Power FM. Wie de DJ is weet ik niet. Misschien weet Steve 't?

 

Please login or register to see this link.

In de opnames van 1990 wordt ook Power FM genoemd, dus ik denk dat ze deze toevoeging vanaf het begin gebruikt hebben. Ik zal morgen de opname doorsturen. Als ik de naam weet dan hoor je het zeker.

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-3-2022 om 19:59 zei Ben:

Leuk om te lezen, Peter!

 

Ik heb nog een andere opname van Nova gevonden uiy begin 1991, hier noemen ze zich Nova Power FM. Wie de DJ is weet ik niet. Misschien weet Steve 't?

 

Please login or register to see this link.

De DJ is in deze opname ook Steve Silby.

 

Grt,

 

Peter

 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.