Spring naar bijdragen

Radio Caroline - zonder datum


Vincent

Aanbevolen berichten

Op 6-3-2022 om 07:51 zei Vincent:

Ik vond nog een mapje met een aantal uitzoekprogramma's. Wie kan deze dateren?

 

Please login or register to see this link.
 

Vincent,

 

00-00-1985 Robin Ross matig

Robin Ross was werkzaam voor Radio Caroline vanaf augustus 1983 vanaf de herstart op een nieuw zendschip tot halverwege 1984. Dus 1985 is onmogelijk.

Ik hoor Robin zeggen dat het een woensdag is en één dag voor de maand september, dan kom ik uit op 31 augustus 1983.

Het is een ochtendprogramma, waarbij regelmatig de tijden vermeld worden. In de opname zitten enkel edits; de opname begint om 08.40 uur en eindigt rond 11.30 uur. De opname duurt 64 minuten. Dus:

31-08-1983 0845-1130 Robin Ross edits 64 minuten

 

Gerard

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-3-2022 om 07:51 zei Vincent:


Please login or register to see this link.

Vincent,

 

Ook hiervan is de juiste datum lastig te achterhalen. Wel is de tijd te duiden. Op 22 min 15 sec zit er een edit van een stukje. John Ford was werkzaam van augustus 1985 tot december 1986. Ik denk dat deze opname dan ook is van december 1985. Het was in ieder geval koud te horen aan het weerbericht. Dit is wat ik kan vaststellen:

00-12-1985 2025-2130 John Ford Andy Johnson

 

Blijft nog over de nieuwsfragmenten met Rob Hudson. Aan de hand van de gedraaide Sureshot (Klaatu met Routine day) is het in ieder geval de eerste week van de hervatting van de uitzendingen vanaf 15-04-1979. Wellicht kan een ander forumlid deze opname gedetailleerder beschrijven.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-3-2022 om 07:51 zei Vincent:

Ik vond nog een mapje met een aantal uitzoekprogramma's. Wie kan deze dateren?


Please login or register to see this link.

 

Het begint met de nieuwsuitzending op 16 april 79 om 8u en om 9u, daarna nieuwsuitzendingen van de eerste week om 15u, 9u en nogmaals 15u

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Vincent,

 

Deze opname komt volgens mij niet uit december 1984, maar uit januari 1985.

Je hoort in het begin niet Johnny Lewis, maar Mark Summers. Hij was gestart bij Radio Caroline in januari 1985.

Verder zei Tony James dat het een zaterdag is en riep iedereen op te vertellen, dat Radio Caroline weer terug was in de ether.

Ik heb een oude Freewave er op nageslagen en gezien, dat men vanaf 6 januari tot en met 11 januari 1985 uit de lucht was vanwege generator- en ankerproblemen. 11 januari 1985 is een vrijdag, dus deze opname zou dan van een dag later zijn. 

Mijn conclusie:

12-01-1985 1432-1645 Mark Summers Tony James

 

Gerard

inderdaad juist, dezelfde opname kom ik hier tegen met dezelfde gegevens als Gerard

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.