Spring naar bijdragen

It's fun with Veronica


Juul

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Musicman:

Alles wat digitaal beschikbaar komt staat inderdaad in no-time op het internet. Het Genootschap zou ook kunnen werken met een systeem van voorinschrijving. Het materiaal vervolgens pas ter beschikking laten komen als voldoende mensen vooruit betaald hebben. Het is maar een idee.

Mensen willen sowieso niet betalen en al helemaal niet vooruit, vrees ik.

Daarbij is de put ook wel een beetje opgedroogd.

Neem nou hun website. Vaak totaal oninteressante informatie en reageren mag je ook al niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in 't verleden vaak audiodragers van Jelle gekocht en heb daar heel veel plezier aan beleefd. Ik vond het dan ook erg jammer dat Jelle op een gegeven moment niet meer op de radiodag aanwezig was.

 

Ik ben ervan overtuigd dat het Genootschap nog heel veel interessant materiaal in het archief heeft en ik hoop dat ze een manier kunnen vinden om dat op de een of andere manier met geïnteresseerden te kunnen delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Binnenkort komt er weer een mooie CD van Jumbo uit met de RNI jingle collection. Daarna zal een CD met Laser 558 & Lase Hot Hits Jingles uitkomen. Eerder verschenen in deze reeks van Jumbo Records de 5 CD box met Radio Caroline jingles en de dubbel CD met Radio England en Britain Radio jingles. Beiden verkrijgbaar via RockArt.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei pvanklei:

Binnenkort komt er weer een mooie CD van Jumbo uit met de RNI jingle collection. Daarna zal een CD met Laser 558 & Lase Hot Hits Jingles uitkomen. Eerder verschenen in deze reeks van Jumbo Records de 5 CD box met Radio Caroline jingles en de dubbel CD met Radio England en Britain Radio jingles. Beiden verkrijgbaar via RockArt.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

 

 

 

Dank je wel voor de tip. Een paar weken geleden was ik in RockArt maar toen hadden ze de SRE/BR cd nog niet. De Caroline set is prachtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.