Spring naar bijdragen

Radio 538 op 31 December 1999 van 09:00 - 19:53


Ben

Aanbevolen berichten

  • Ben changed the title to Radio 538 op 31 December 1999 van 09:00 - 19:53

Ben nu aan het luisteren en wat een heerlijke lijst was dit toen op de laatste dag van de vorige eeuw. Rob de Nijs, The Beatles, Tavares en meer, allemaal op 538. Je kunt het je nu niet meer voorstellen. Toen een geweldig station. Nu in de vrije val naar beneden.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel erg vet! Toeval wil dat een vriendin vorige week tegen mij begon van 'Ja, Radio 2 dacht in 1999 de enige met zo'n lijst te zijn maar ík herinner me dat ik dus druk bandjes aan het opnemen was vol met liedjes van wat er op 538 kwam'. Ik had geen idee joh. Die gaat hier ook vast blij mee zijn. Dank! ^^

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.