Spring naar bijdragen

Arrow Classic Rock 12-04-1999 10:22-11:57


Ben

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Oever532:

Announcer was inderdaad Jos van Bergen-Henegouwen, hij presenteerde in December van dat jaar ook het ochtend gedeelte van de eerste Arrow Classic Rock 500.

Dank je! Ik zal ook 's kijken of ik nog wat van de Arrow Classic Rock 500 heb.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Oever532:

Ik heb bijna de volledige uitzending van de Rock 500 van 1999. Het enige dat ik mis is het 1e uur van de dinsdag 21 december van 9-10 uur, dat werd ook door Jos van Bergen-Henegouwen gepresenteerd.

Ik heb ff gekeken. Ik heb van de 20ste tot de 24-ste elke dag 8 uur op een videoband opgenomen vanaf net voor tienen. Ik zat zelf waarschijnlijk op m'n werk, dus had niet door dat op de 21-ste de Top 500 om 9:00 begon. Dat uur mis ik ook.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Ben:

Ik heb ff gekeken. Ik heb van de 20ste tot de 24-ste elke dag 8 uur op een videoband opgenomen vanaf net voor tienen. Ik zat zelf waarschijnlijk op m'n werk, dus had niet door dat op de 21-ste de Top 500 om 9:00 begon. Dat uur mis ik ook.

Het heeft mij in ieder geval wel wat luisterplezier verzorgd voor op mijn mobiel voor onderweg bij een wandeling of fietstocht, en het heeft mij ook extra jingles voor mijn jingle playlist (ook voor op mijn telefoon) opgeleverd. Ik hoop dat ontbrekende uur alsnog ergens tegen te komen om de uitzending toch compleet te maken.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6405
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    arie3000
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.