Spring naar bijdragen

Radio Luxembourg 31-12-1976 18:00-18:30 Mike Verdrengh 18:45-19:44 Peter Powell (GMT)


Ben

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Ben:

Deze cassette komt van Mike Grant.

Verkocht of ruilde hij die ooit? Ik heb het niet precies bijgehouden, maar steeds al ik 'Mike Grant' zie staan (en het lijkt me interessant) blijk ik het al te hebben, vrijwel uitsluitend via de downloadclub van weleer.

 

Is geen kritiek, maar slechts bedoeld voor jouw informatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze opnamen van Mike Grant gekregen in ruil voor RNI opnamen, die ik naar hem stuurde. Ik weet dat niet maar vermoed dat hij ook met anderen ruilde (hij had een zeer uitgebreid spreadsheet waarin allerlei opnamen vermeld stonden). Dit gebeurde allemaal in het pre-downloadclub tijdperk toen we nog niet via het internet opnamen deelden maar via cassettes.

 

Hebben anderen de Mike Grant opnamen ook al?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Ben:

Hebben anderen de Mike Grant opnamen ook al?

 

Een aantal wel maar ook een aantal niet. Ik ben er in ieder geval enorm blij mee. In dit geval heb ik wel de Mike Verdrengh opname, maar niet het Peter Powell deel. Zelfde geldt voor de uitzending later op deze avond. Ook die had ik nog niet en die heb ik vandaag beluisterd. Leverde weer een ontbrekende Power Play. 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.