Spring naar bijdragen

Radio 10 30-07-1993 Jos van Heerden 18:00-19:00 - 60s at 6 en 19:00-20:00 - 70s at 7


Ben

Aanbevolen berichten

Bedankt voor deze tip, Jan. Ik zat vanmiddag in de auto en heb toen afgestemd op radio M. Na 5 minuten heb ik weer teruggeschakeld naar Radio10 60s/70s. Ik hoorde weinig muziek en een gesprek tussen Jos en Jeroen, over het huiswerk maken van z'n dochter (een ontzettend flauw en oninteressant gesprek) waarna Jeroen vertelde dat hij na zessen één plaat uit 1976 zou gaan draaien, die heel bijzonder is.

 

Ik denk dat ik verwend ben met al die mooie oude programma's, waarbij het draaien van juist veel (en niet 'één) goede muziek centraal staat en als er dingen gezegd worden, dat dat informatief en interessant is. Ik wordt te oud voor "moderne radio" 😉

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ben,

Ik kan het mij voorstellen. Soms heeft Jos thema uitzendingen, die zijn beter.

Zelf moet ik bekennen nauwelijks geboeid te worden door al die tegenwoordige muziekradio, waarbij alleen de presentator belangrijk is, en niet de muziek. De muziek staat vast, een playlist van MP3's die al jaren doodgedraaid zijn, altijd hetzelfde. Bij M zijn dat BeeGees, Grease, Spargo, Abba, en ga zo nog maar een tijdje door.

Ik ben blij met mijn externe harddisken met oude programma's , en met 8 TB aan Jazz, een mensenleven is veel te kort om alles te beluisteren. Wat dat betreft is internet een weldaad.

Gelukkig zitten er knoppen op de radio-ontvanger!

Groet,

Jan

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dit ben ik geheel met jullie eens Ben en Jan . De radio van toen is en blijft hier aan staan heb voldoende en er komt via dit kanaal nog veel moois bij .Heb net een DAB+ Radio gescoord voor 2,- bij de kringloop die wisten niet eens wat het was merkte ik al snel gezien de prijs . En in Utrecht waar ik volgende week weer naar toe verhuis staat de radio vaak aan op M voor de info en muziek . Zal de leeftijd zijn ook voor mij dus.

Groet

Jaap 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.