Spring naar bijdragen

Radio Caroline 6210 kHz 060388 Test Transmissions


Ben

Aanbevolen berichten

Dus deze uitzendingen waren de bekende stok om in te grijpen?

Even los van het kortegolf gebeuren, maar dit was toch niet de moeite waard om te doen?

Zeker na de waarschuwingen, dan zoek je toch een andere plek op om te zenden.

Ik zou zeker niet op een freq gaan zenden die een duidelijke functie als nood frequentie heeft en daarom zo mooi vrij was.

Juist  daarom, kan me niet voorstellen dat diegene die hier mee bezig was dit niet wist.

 

Theo

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Eric:

Hierbij nog wat aanvulling:

 

Please login or register to see this link.

Caroline-6215kHz-19880801-0440-0525-AndyBradgate.mp3

 

En van later datum (van land):

 

Please login or register to see this link.

Caroline-6305khz-0048-0056-BeneluxClosedownDay.mp3

 

Please login or register to see this link.

Caroline-6305kHz-19920900-ChrisKennedy-61min.mp3

 

Please login or register to see this link.

Caroline-6305kHz-19920920-6305khz-fragm-Onbekend.mp3

 

Please login or register to see this link.

Caroline-6305khz-19920920-onbekend.mp3

 

Please login or register to see this link.

Caroline-6305kHz-19930426-0158-0229CET-ChrisKennedy.mp3


 

de opnames op 6305 khz die ik hier verleden jaar digitaal omzette kwamen vanuit Ierland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel mooi Ben. Het is toch mooi dat deze cassettes de tand des tijds hebben doorstaan. Nu je ze digitaliseert blijven ze voor 'eeuwig'  bestaan. Voor mij geldt het ook dat ik nu sinds kort meer tijd heb. Daarom ben ik begonnen met HDD's uit te zoeken die soms meer dan 20 jaar stil hebben gestaan. Het is een megaklus want ik  ben (met behulp van tooltjes) de filenamen aan het standaardiseren. Stationsnaam-(omgekeerde) datum (8 posities)-begintijd-eindetijd- naam DJ- programmanaam- eventuele extra info. Kom dus ook dubbele tegen en soms met fors kwaliteitsverschil. Door de standaardnaam komt alles goed op volgorde en hoef ik geen apart archief aan te leggen. En uiteraard alles fors gebackupt (mmm, hoe schrijf je dat). Succes Ben en ik volg je op het forum want het zijn fraaie opnames. Dank 👍👍

bewerkt door Eric
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, Eric said:

Het blijft leuk, Ben. Mooi allemaal, dank voor posten. Ik vond de volgende opname nog. Is in 2018 door een ander forum lid, Roel, gepost. Waarvoor dank. Beetje vreemde frequentie en hoewel in de tag info een website staat kan ik niet achterhalen waar deze nu echt vandaan komt. Enfin, het klinkt goed (en het klinkt niet als SW). Zal wel 'studio' opname zijn of iets dergelijks. Maarrrr.. als jingle wordt Caroline558 gebruikt en als adres wordt genoemd Postbus 11175, Amsterdam, Holland. Ik zal de naam van de file aanpassen naar 558 in plaats van 7558, dat is waarschijnlijk een typo. Dus geen kortegolf uitzending/opname.

 

Please login or register to see this link.

Caroline-7558kHz-19910331-0900-1200-NigelHarris-EasterSunday.mp3
 

This was conducted by Herbie the Fish from The Nederlands. Frequency and date are correct.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.