Spring naar bijdragen

Op zoek naar Alfred Lagarde opnamen


Tim Op het Broek

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
Op 25-4-2022 om 19:50 zei Tim Op het Broek:

Dank allen! Te gek! Heeft iemand die Alfred memorial toevallig van het toenmalige Radio 3? Weet dat Stenders 'm toen deed...

Ik heb die niet van Radio 3. Wel van Arrow Classic Rock met Jos Bergenhenegouwen en de memorial op Kink FM. Heb je daar iets aan?

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-5-2022 om 20:32 zei Robin1981:

Arrow Classic Rock:

Please login or register to see this link.

02-01-2008 Terugdenken aan Alfred Lagarde met Jos Berenhenegouwen

 

Zeer geachte Robin1981,

Om een of andere reden blijft dit bestand na een snelle download halverwege haken. Dit is al een paar dagen het geval. Is het mogelijk om wellicht een andere file-sharer te gebruiken, ajb, want ik zou dit bestand erg graag willen downloaden. BVBD. Omni ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Op 14-9-2022 om 21:56 zei Tim Op het Broek:

Inmiddels kan ik meer delen over het project :) Het is een podcast serie die op 1 januari online komt. Trailers kun je hier checken: Please login or register to see this link.

 

Ik ben naarstig op zoek naar de uitzending van de avondspits (02-03-1982) dat
volgt op het laatste betonuur! Frits draait namelijk voor Alfred More
Than A Feeling van Boston! Dat is meteen ook de titel van de podcast. Heeft iemand die?
 

Dat was niet het laatste Betonuur, Tim.

Zoals gezegd, ik kan nog veel gaten in je Tim(e)line dichten, omdat ik er als luisteraar bij was. Leeftijdsverschil. Ik hoor het wel.

 

Edwin

Op 25-4-2022 om 19:50 zei Tim Op het Broek:

Dank allen! Te gek! Heeft iemand die Alfred memorial toevallig van het toenmalige Radio 3? Weet dat Stenders 'm toen deed...

Samen met ene Jan Hoogesteijn. Spreek je die wel eens? 😉

Edwin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Ik heb nog een cassettebandje (ik vermoed de nacht van vrijdag 2 op zaterdag 3 januari 1998) liggen met de radio 3 tribute met Rob Stenders, Jan Hoogesteijn (die toen best wat troubles met Alfred had) en Floortje Dessign, opname is niet compleet....
 

Wie oh wie heeft hem helemaal?

bewerkt door Vincent
Hoofdlettergebruikt aangepast.
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Johnny Camaro..... Prachtig, ik heb genoten!!! :)  alleen... :( ik ben bang als je dit hedentendage uit zou zenden dat je dan de hele woke-gemeenschap over je heen krijgt. Toch heb ik het met plezier beluisterd...  Want wat hadden we plezier met KlukKluk, Mik en Mak, Ushie....   Tja, de lontjes worden korter en alles moet "correct"  tegenwoordig.

 

Groet

Henk Kruize

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-1-2023 om 20:42 zei BGVD:

Ik heb nog een cassettebandje (ik vermoed de nacht van vrijdag 2 op zaterdag 3 januari 1998) liggen met de radio 3 tribute met Rob Stenders, Jan Hoogesteijn (die toen best wat troubles met Alfred had) en Floortje Dessign, opname is niet compleet....
 

Wie oh wie heeft hem helemaal?

Gerard Ekdom had het er gisteren over in z'n show bij het item De Schatkelder, dat hij een cassette met de opname tegenkwam en daar een nummer van ging draaien.

 

bewerkt door Denniss
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.