Spring naar bijdragen

Steenen Tijdperk 60's radio 1


JacChicago

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Roel Dickse:

En met dank aan hen beide is dit overzicht gemaakt zodat je snel kan controleren wat de juiste datum is.

Aah ik begreep je al niet, je bericht was onvolledig en miste nog de link. Uiteraard, zelf gebruikte ik al Please login or register to see this link. om het één en ander na te kijken ^^

 

Ben blij dat het weer gewaardeerd wordt, Jac! Hoeveel er nog komt laat ik nog even achterwege, laat ik eerst maar eens kijken of ik jouw dagelijkse ritme van eerder kan handhaven 😇

 

EDIT: de uitzending van 8 juni 2003 staat in de lijst als zijnde 'geen audio van', maar die is eerder in dit topic wel gedeeld. Misschien een foutje in geslopen, kunnen we er weer een afstrepen? (Nog 36) Even nagekeken; het is blijkbaar 1 juni 2003 die er nog mist.

bewerkt door Samba-boy
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.