Spring naar bijdragen

Wanneer Vahon terug op middengolf?


Piet van der Vooren

Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei radio tpot:

Ergens staat me iets van bij dat de vergunning ophoud te bestaan voor 1000 watt.

 

Theo

Als Vahon de vergunning voor 1566 kHz wil verlengen kan dat zonder problemen. Er zijn vanuit de overheid geen plannen om deze enige nog bestaande frequentie voor een hoogvermogen middengolfzender in te trekken. Mocht Vahon besluiten om de huidige vergunning in te leveren of niet te verlengen, dan wordt het inderdaad een LPAM-frequentie.

Piet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
2 uur geleden zei radio tpot:

Op de nieuwe lpam lijst van het AT komt Vahon niet meer voor op middengolf 1566.

Zal deze frequentie nu ingezet gaan worden voor LPAM?

Ik herinner me nog een leuk dekkings kaartje voor deze frequentie.

 

Theo

Vahon heeft nooit gestaan op de LPAM-lijst van AT, want het is geen laagvermogen- (1, 50 of 100 watt), maar een hoogvermogenzender (1000 watt, AM-kavel C12). In het Antenneregister van AT is de zendlocatie van Vahon overigens verplaatst van hun voormalige locatie met de twee masten met de T-antenne naar het kantoor van Vahon aan de Newtonstraat in Den Haag.

Piet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Piet van der Vooren:

Vahon heeft nooit gestaan op de LPAM-lijst van AT, want het is geen laagvermogen- (1, 50 of 100 watt),

Piet.

Ik noem dat voor het gemak maar de lpam lijst Piet, en in het overzicht van verleende verguningen voor MG staan ze niet meer vermeld.

Het antenne register staat los van de verleende vergunningen voor zo ver ik weet zit daar geen een op een koppeling in.

 

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.