Spring naar bijdragen

Radio Veronica op 21 April 1974 - Het 14 jarig bestaan


Ben

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de correctie van de naam van de Telesport presentator, Juul. Ik heb 't aangepast.

 

Wat ik nog was vergeten te melden is dat er "knipjes" zitten om 10:16, 14:36 en 23:48 (bij het omkeren van de band tijdens de opname). Ik ben benieuwd welke informatie je in het archief gaat tegenkomen.

 

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JOCOOLE:

Beste Ben,

I have a file for this time that says the presenter is Cees Manintveld. Any comments?

Mvg,

John C

Hi John,

 

Cees reads the news and messages at the end of the Lex Harding program, just nbefore 17:00. As Juul wrote, it is Pierre Kartner/Vader Abraham who presents the hour between 17:00 and 18:00

43 minuten geleden zei Juul:

Dag Ben,

 

Ik heb nog gezocht in ons archief maar er is helemaal niks te vinden. Geen foto's en ook in het blad niet.

Ik denk dat we "zo moe waren" van alle voorgaande dagen. Maar wel vreemd omdat ik bij Pierre veel achtergrond geklets hoor.  ook op onze website heb ik er eigenlijk niks over geschreven.

Please login or register to see this link.

 

 

Ik blijf het gek vinden.

Bedankt voor het zoeken en de update, Juul. Het is inderdaad wel bijzonder dat er in het archief niks zit over deze verjaardag. Van een aantal van deze programma's krijg ik de indruk dat het in ieder geval 's middags wel feest was.

 

In ieder geval zijn er een aantal programma's bewaard gebleven (dankzij Ad Couwenberg en ook anderen, die opnamen gemaakt hebben).

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei JOCOOLE:

Beste Ben,

I have a file for this time that says the presenter is Cees Manintveld. Any comments?

Mvg,

John C

John,

 

You are almost right.

 

Cees Man in't Veld presented a program live from board from 16.30 hours until 17 hours.

 

In this half hour he presents the football results from that's afternoon playing and the Toto-results.

In 1974 all football games were played on a standard time: on Sunday afternoon starting at 14.30 hours.

 

8 uur geleden zei Jaap De Vries:

Ben bedankt voor deze mooie uurtjes en Juul weer voor de info achter de uitzending .

Radio Veronica - 1974-04-21 1900-1930 - Lex Harding - Betales Story Aflevering 54

 

 

Jaap, 

 

Deze uitzending was van een week daarvoor,

Aflevering 54 van de Beatles story werd uitgezonden op 14-04-1974. Komt overeen met de index van Jan-Fré.

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

John,

 

You are almost right.

 

Cees Man in't Veld presented a program live from board from 16.30 hours until 17 hours.

 

In this half hour he presents the football results from that's afternoon playing and the Toto-results.

In 1974 all football games were played on a standard time: on Sunday afternoon starting at 14.30 hours.

 

 

Jaap, 

 

Deze uitzending was van een week daarvoor,

Aflevering 54 van de Beatles story werd uitgezonden op 14-04-1974. Komt overeen met de index van Jan-Fré.

 

Gerard

Gerard bedankt pas ik het thuis weer aan .

17 minuten geleden zei Gerard van den Ende:

John,

 

You are almost right.

 

Cees Man in't Veld presented a program live from board from 16.30 hours until 17 hours.

 

In this half hour he presents the football results from that's afternoon playing and the Toto-results.

In 1974 all football games were played on a standard time: on Sunday afternoon starting at 14.30 hours.

 

 

Jaap, 

 

Deze uitzending was van een week daarvoor,

Aflevering 54 van de Beatles story werd uitgezonden op 14-04-1974. Komt overeen met de index van Jan-Fré.

 

Gerard

Gerard  heb je die index ook voor mij van Jan-Fre zodat ik alles kan bij werken op datum van de Beatles story .?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei JOCOOLE:

Beste Juul,

I have a copy of Capers voor de kust. In it there is a photo of Cees. It gives his name as Cees Man in't Veld. Comments?

Mvg,

John C

 

Sure,

But Cees changed it later because everybody spells it wrong.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-5-2022 om 10:20 zei Juul:

Dag Ben,

 

Mooi dat je dat hier neerzet. 

Even een correctie het is Anne Geelhof (met een "h" dus)

Misschien was Berrie Zandscholten ziek of zo ?

 

In het boek "Veronica Speelbal van de golven" werd hij op pag.1

Berrie Zand-Scholten genoemd en op de achterpagina Berry Zand Scholten.

Welke van de 3 is nou goed? Gr.thijs 

 

 

Anne Geelhof Hans V V  Cees Jaap De G.jpg

 

 

Mobilofoon Tape Juni 1973 kopie.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, beetje verwarrend,

Als ik met Berry mail ondertekend ie altijd met Berry ZandScholten.

 

Maar in feit is dit ok.

 

Please login or register to see this link.

 

Namen blijven altijd lastig.

Als ik mensen spreek zeggen ze ook vaak ;"Hé  Jules  of Sjuul"

Om nog maar niet te spreken over m'n achternaam. 

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.