Spring naar bijdragen

AVRO Steenen Tijdperk radio 2 Uitzendingen uit 2001


JacChicago

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei JacChicago:

Hier de uitzending van zondag 15 juli 2001 met muziek uit 1975.

 

Van 22 juli begint dan een 6-delige zomerserie met de zomerhits van 1969 t/m 1978. Die afleveringen heb ik dus, dus de volgende upload is de show van zondag 2 september 2001. 

 

 

Please login or register to see this link.

Permission Denied.

Dus ook bij zip files blokkeert Mediafire

"Jive Talkin'" by Bee Gees may be available for download from Amazon.

Pixeldrain werkt het beste

Ook hier heel raar, want even later is de blokkade weer weg

bewerkt door martinja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei JacChicago:

Hier de uitzending van zondag 15 juli 2001 met muziek uit 1975.

 

Van 22 juli begint dan een 6-delige zomerserie met de zomerhits van 1969 t/m 1978. Die afleveringen heb ik dus, dus de volgende upload is de show van zondag 2 september 2001. 

 

 

Jac,

 

Mis ik in deze zin het woordje "niet", als ik zo de rest van je zin lees.  Dit in plaats van 2 x dus; één voor en één na de komma.

 

Gerard

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-5-2022 om 12:25 zei Alex:

Een hele tijd terug heeft Everton er een hele reeks laten digitaliseren, het meeste staat hier nog  Please login or register to see this link.

Is 20010715_Steenen_tijdperk_197507_01.mp3 (oftewel, Evertons versie van het eerste uur van de uitzending van 15 juli 2001) in die map door iemand succesvol binnengehaald die 'm elders kan delen? Is de enige file die door copyrightclaim (Bee Gees, again) niet gedownload wil worden en volgens mij op mediafire al van de server geknikkerd is.

 

Niets ten nadele van Jac's harde werk (Waarvoor nog altijd dank en complimenten!), maar als er dan tóch eens ergens twee bronnen van zijn... 😅😇

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.