Spring naar bijdragen

deel 1 van een prachtige serie over radio


hans knot

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Juul:

Hoi Hans,

 

Suggestie, is het niet handig om iets meer info te geven?  (wie-wat-waar?)

Kijk Juul ik plaats hier heel veel. Geef altijd informatie maar ik wil dit keer gewoon het verrassingseffect doen. Luister en geniet. En  als het aanslaat komen de andere delen misschien ook wel langs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei hans knot:

Kijk Juul ik plaats hier heel veel. Geef altijd informatie maar ik wil dit keer gewoon het verrassingseffect doen. Luister en geniet. En  als het aanslaat komen de andere delen misschien ook wel langs.

 

 

Hé Hans, doe niet zo ingewikkeld zeg. Prima dat je iets plaatst hoor daar niet van. Maar ik ga het met wat meer info niet downloaden.

Stel je voor dat iedereen dat zo doet.....................

 

Ik heb ook nog een prachtige serie over radio liggen. Misschien is daar ook nog wel interesse voor.

 

Mooie avond daar in Grunningen.

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Juul:

 

 

Hé Hans, doe niet zo ingewikkeld zeg. Prima dat je iets plaatst hoor daar niet van. Maar ik ga het met wat meer info niet downloaden.

Stel je voor dat iedereen dat zo doet.....................

 

Ik heb ook nog een prachtige serie over radio liggen. Misschien is daar ook nog wel interesse voor.

 

 

Zo ingewikkeld is het niet. Maar goed dan het is een BBC serie uit 2012 en het eerste deel heet Broadcasting came here to stay. Ik vind het een vermakkelijke documentaire met voor mij toch een aantal nieuwe geluiden

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.