Spring naar bijdragen

radio caroline cd set 2001


hans knot

Aanbevolen berichten

category 1

 

2001 Radio Caroline Calling Flashback. Drie dubbel cd met de meer bekendere flashbacks uit de jaren zestig, zoals veel gedraaid op Radio Caroline. Uit de serie Radio Caroline Calling uitgebracht op het Disky platenlabel in Nederland.

 

2001 Radio Caroline Calling Flashback. Three double CD with the more famous flashbacks from the sixties, as often played on Radio Caroline. From the series Radio Caroline Calling released on the Disky record label in the Netherlands.carflashback.thumb.jpg.5b9a8b9264f203222a3e088398e676d7.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Juul:

Disky stond bij ons radio makers bekend om z'n verkeerde versies van gouwe ouwe. Soms remakes.

 

Hoe het met deze uitvoeringen was weet ik niet.  Maar de jingles enz. zullen wel OK zijn.

 

de ergste versie van een remake was die werd uitgebracht van het nummer 'Caroline' van The Fortunes, maar dat was op een andere verzamelaar.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei hans knot:

zoals in mijn tekst geschreven ja drie stuks

 

Ik doelde op de Fortunes. Citaat: de ergste versie van een remake was die werd uitgebracht van het nummer 'Caroline' van The Fortunes, maar dat was op een andere verzamelaar.

Vandaar dus mijn vraag.

 

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.