Spring naar bijdragen

Radio 192, Flashbacks van 12 Mei 2002


Ben

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei Ben:

Dit zijn de programma's, die je kunt vinden via de link eronder:

 

Radio 192 12-05-2002 10:00-11:00 Ad Bouman Flashback 04-04-1973 12:00-13:00 Will wil wel
Radio 192 12-05-2002 11:00-12:00 Ad Bouman Flashback 31-05-1974 18:00-19:00 Billboard Tom Collins

 

Please login or register to see this link.

 

Tom draait uit de Billboard Hot 100 van 1 Juni 1974. Het gedrukte exemplaar van die lijst vind je in de download van het programma.

 

Met betrekking tot deze twee Flashback programma's voeg ik de volgende informatie toe (met dank aan Juul Geleick):


Radio 192 zond in het programma Flashback (in samenwerking met de stichting Norderney) iedere week twee historische radio programma's uit van de zeezender Radio Veronica. Oud Radio Veronica technicus Juul Geleick deed de redactie, bewerking en montage van dit programma.

Deze uitzendingvan 04-04-1973 van Will is nooit uitgezonden in die tijd staat er bij mijn opname van Stichting Norderney dus best uniek om terug te horen .Het uur met Tom is van 1600-1700 uitgezonden 1800-1900 was Stan Haag Jukebox. .Bedankt Ben 

bewerkt door Jaap De Vries
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Jaap De Vries:

Het uur met Tom is van 1600-1700 uitgezonden

Bedankt voor de correctie, Jaap, ik heb 't aangepast (ook op MF). Aan het begin van het programma verbaast Ad zich al over het feit dat het programma van 18:00-18:30 uitgezonden zou zijn terwijl het 55 minuten duurt.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.