Spring naar bijdragen

Audio Magazine


Roel Dickse

Aanbevolen berichten

In deze aflevering 63 zitten veel leuke oude jingles, alsmede veel info van de Caroline Movement.... "mailbox closed, bye!!!"

Zelf heb ik de Audio Magazines gekocht op cassette van nr.1 tot en met nr.62, op een tiental na, die ik ooit uitleende en nooit meer terug zag, heb ik ze ook nog allemaal staan. 

bedankt Roel voor het digitaliseren, trouwens, hoeveel afleveringen zijn er in totaal gemaakt?

 

Groet

Henk Kruize

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Henk-Anna Loog:

In deze aflevering 63 zitten veel leuke oude jingles, alsmede veel info van de Caroline Movement.... "mailbox closed, bye!!!"

Zelf heb ik de Audio Magazines gekocht op cassette van nr.1 tot en met nr.62, op een tiental na, die ik ooit uitleende en nooit meer terug zag, heb ik ze ook nog allemaal staan. 

bedankt Roel voor het digitaliseren, trouwens, hoeveel afleveringen zijn er in totaal gemaakt?

 

Groet

Henk Kruize

leuke serie 😉

bewerkt door Moby
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei P.Treffers:

Hallo AM lovers

Jullie ook bedankt voor het plaatsen en uitwerken van 75 Audiomagazines.

Als iemand belangstelling heeft voor andere RadioSchepen laat het mij maar weten

( In de bijlage een pdf )

Bij    Please login or register to see this link.     elke zondag om 12 en 16 uur een aflevering

PietTreffers    treffers29@gmail.com

 

 

RadioSchepen02.pdf 235.76 kB · 4 downloads

 

Dank beste Piet. Dat je de taperecorders 24/7 liep draaien waar je ook was. Dat je van al deze opnames een mooie selectie hebt gemaakt en deze hebt willen delen op 75 cassettes. Prachtige herinneringen aan een mooi AM-radio-periode.

Wat een werk heb je hieraan gehad! En nog maar niet te spreken over jouw passie tot de zeezenders. Ik heb je mogen bezoeken thuis en op je werk, waar de recorders draaide, waar je mij vertelde hoe je aan het werk ging. Top. 

 

Groet Bert Prinssen

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-4-2023 om 09:21 zei P.Treffers:

Hallo AM lovers

Jullie ook bedankt voor het plaatsen en uitwerken van 75 Audiomagazines.

Als iemand belangstelling heeft voor andere RadioSchepen laat het mij maar weten

( In de bijlage een pdf )

Bij    Please login or register to see this link.     elke zondag om 12 en 16 uur een aflevering

PietTreffers    treffers29@gmail.com

 

 

RadioSchepen02.pdf 235.76 kB · 34 downloads

het blijft na al die jaren leuk vast te stellen dat heel wat mensen blij zijn dat opnames ooit zijn gemaakt door een aantal pioniers die ook wel eens anoraks werden genoemd. Eén van die pioniers is wel degelijk Piet, waarvoor hartelijk dank.  Graag hoorde ik de opnames van de Jeanine.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.